כדורגל: 1-1 באדומים, 0-0 בשערים

במשחק די ירוד ברמתו הפועל חדרה ועירוני קרית שמונה נפרדו בתוצאת שוויון 0:0, במסגרת המחזור השלישי של משחקי גביע הטוטו. 

עירוני קרית שמונה עדיין מחפשת ניצחון ראשון. במשחקה השלישי העונה במסגרת גביע הטוטו סיימה הקבוצה של עמיר נוסבאום וניב סידי בתוצאת שוויון 0:0 את ההתמודדות מול הפועל חדרה – שכמו קרית שמונה התייצבה למשחק עם מאזן של נקודה אחת בשני משחקים. קרית שמונה לא יכולה הייתה לשתף את צמד הזרים שהוחתמו בשבוע שעבר – הקשר אובידיו ביק והחלוץ סטפן מילוסביץ’, שעתידים לצאת ביומיים הקרובים מבידוד ולהתחיל להתאמן עם הקבוצה. עוד חסרו בקרית שמונה צמד המחלימים מפציעות – המגן זיו מורגן והקשר סמואל בראון. לשתי הקבוצות היה זה סוג של משחק אימון, שכן לשתיהן עוד טרם המשחק לא היו סיכויים ריאלים להיאבק על העפלה לשלב חצי הגמר, בשל המרחק ממוליכת הבית הצפוני, הפועל חיפה. בשתי הקבוצות ניצלו את המשחק הערב, כדי לערוך עוד ניסונות לקראת משחקי הליגה. היה זה משחק עם יוזמה התקפית משני הצדדים, אך שני השוערים לא נזקקו ליותר מדי עבודה, כדי לסכל שערים. חוסר החדות של שחקנים משתי הקבוצות בהחלט בלט.

מה שכן בלט במשחק הערב, זו התנהגות לא ראויה של שחקנים זרים משתי הקבוצות: בדקה ה-76 מורגן פרייר, חלוץ קרית שמונה, הורחק כשהיה על הספסל, זאת ככל הנראה בעקבות דין ודברים עם ספסל הקבוצה היריבה. בדקה ה-86 מוחמד עוסמאן, שחקן ההתקפה המחליף של הפועל חדרה, קיבל כרטיס צהוב שני בתוך 4 דקות מרגע שעלה לכר הדשא, זאת בעקבות עבירה ברוטאלית על רועי קהת.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק (בסוגריים המחליפים): דז’וגאס ברטקוש, עלא ג’עפר, עאיד חבשי, סטפן אקה, ניר דרורי, אדריאן רוצ’ט (אריאל שרצקי – 74), ידין לוגסי, רועי קהת, מוחמד שאקר, גיא בן לולו (רון פרץ – 70) ומורגן פרייר (שליו דסטה – 74).

צובר הופעות. ידין לוגסי בפעולה (צילום: פושקו)