כדורגל: שחף ספיר מצטרף לנוער של מכבי חיפה

החלוץ מיסוד המעלה מצטרף לשורות אלופת המדינה לנוער.

הנציגות של יוצאי מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה במועדון הכדורגל של מכבי חיפה מתרחבת. לאחר מעברו של הבלם אורי דהן משורות קבוצת הבוגרים של קרית שמונה לשורות אלופת המדינה לבוגרים,מגיע התור של חלוץ קבוצת הנוער עד אמש, שחף ספיר, לעבור לשורות אלופת המדינה לנוער, שמודרכת ע”י כדורגלן העבר של מכבי נתניה בימי הזוהר, בני לם. שחף ספיר חתם על חוזה לשתי עונות באמצעות סוכנו, אדם קידן, והוא עובר בהעברה חופשית מקרית שמונה למכבי חיפה.

שחף ספיר, בן המושבה יסוד המעלה, החל את דרכו בבית הספר לכדורגל של עירוני קרית שמונה ושיחק בכל השנתונים הן כחלוץ והן כשחקן כנף. כשהגיע לשנתוני הנערים שיחק לסירוגין גם בקבוצות של שנתון אחד מעל. לפני שלוש עונות, כשהיה בן 16 שיחק במקביל בקבוצת נערים ב’ בליגה הארצית (ליגת המשנה) ובקבוצת נערים א’ – ששיחקה בליגת העל של השנתון. ספיר השתלב בהצלחה בקבוצה, תרם תרומה נכבדת של הבקעות ומעורבות בשערים וסייע לקבוצה להינצל מירידה לליגת המשנה. בעונה האחרונה, שהייתה עונה ראשונה של השחקן בקבוצת הנוער, הבקיע שישה שערים והיה מעורב בשערים נוספים.

צוות אתר “גליל עולה” מאחל הצלחה גדולה לשחף ספיר בדרכו החדשה. לקריאת כתבה על שחף ספיר, שפורסמה בפינת “ספורטאי השנה”, הקליקו כאן 

אתגר חדש בירוק. שחף ספיר לצידו של המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של מכבי חיפה, איציק עובדיה (צילום: מדיה מכבי חיפה)