כדורסל גברים: צפו בקליפים עם ביצועי הזר ראשון שחתם בגליל

הגארד שאבון לואיס הוא הזר הראשון שחתם בשורות הקבוצה השבה לליגת העל. קליפים עם ביצועיו מצורפים לכתבה.

יום עמוס בהחתמות בהפועל גליל עליון. אחרי השלמת הפאזל של הצוות המקצועי והרפואי העוטף את הקבוצה הגיעה לה גם החתמה של שחקן זר ראשון – שמגיעה אחרי החתמה של מספר רב של שחקנים ישראלים ובהם: הפורוורד נמרוד לוי – שמגיע מעירוני נס ציונה, הפורוורד יובל לוין – שמגיע מקבוצת הנוער של מכבי ת”א והשחקנים שממשיכים מהסגל של העונה שעברה – הסנטר גבי צ’אצ’שוילי, הפורוורדים אלון ספיר ואייזיאה אייזנדורף, הגארד עומר טל והרכזים הצעירים, חן גיא ורון כהן. אז במי מדובר אתם שואלים, בשאבון לואיס – גארד בן 28, גובהו 1.85,  בוגר מכללת מאריסט, שיחק בעבר בליטא, בפולין ובשלוש העונות האחרונות בקבוצות מליגת ה- VTB וביניהן ניז’ני נובוגורד. בעונה האחרונה הוא שיחק בקבוצת קאלב האסטונית שמשחקת ב-VTB ובליגה האסטונית-לאטבית, ותרם 12 נק’ ו4 אס’ בממוצע למשחק.



המאמן ברק פלג: “אני מאוד שמח על ההצטרפות של שאבון אלינו למשפחת הגליל  שאבון שחקן ותיק ומנוסה שכבר שיחק והתנסה ברמות שונות באירופה ויעזור לנו מאוד. חיפשנו שחקן מהסוג הזה עם סייז שיכול לשחק בכמה עמדות. הוספנו עוד חתיכה לפאזל שאנחנו בונים, ואני שמח על זה מאוד”.

המנהל המקצועי, יונתן אלון:  “אנחנו שמחים לצרף את שאבון לואיס לקבוצה. שאבון הוא גארד סקורר שמגיע לטבעות ושומר מצויין הוא מגשים את החזון של גליל עליון לוחמת ואטרקטיבית שאנחנו רוצים לראות השנה”.