כדורסל גברים: הושלמה בניית הצוות המקצועי של הפועל גליל עליון

נעם כהן ימשיך כעוזר מאמן, מאמן כושר יווני מצטרף לצוות האימון של הקבוצה ושל מחלקת הנוער.

הפועל גליל עליון השלימה את בניית הצוות המקצועי לקראת העונה הקרובה, עונת החזרה לליגת העל אחרי 13 שנים. אחרי הארכת החוזה של המאמן ברק פלג, צירופו לצוות המקצועי של המנהל המקצועי יונתן אלון – מאמן הפועל ירושלים בעונה האחרונה ואחרי ההודעה של מאמן הכושר, אור שוורץ, על כך שיסיים את תפקידו לאחר 7 שנים, הפועל גליל עליון פותחת את השבוע עם הודעה על איוש עמדות עוזר המאמן ומאמן הכושר.

נעם כהן, שהתארח אצלנו לראיון בחודש שעבר בפינת “מאמן החודש”, ימשיך עונה נוספת כעוזר מאמן, במקביל לתפקידו כמנהל ארגוני בעמותת הספורט גליל עליון. כהן, בן 39 מקיבוץ הגושרים, נשוי ואב לילד, עובד למעלה מעשור וחצי כמאמן במועדון עם הפסקה של עונה אחת בה אימן במחלקת הנוער של הגלבוע. כהן אימן בכל קבוצות הגיל והיה זה שהוביל את הקבוצה הבוגרת לתקומה אחרי שירדה לליגה א’ לפני 11 שנים. לאחר מכן, שימש כעוזרו של זיו ברתנא באימון הקבוצה בליגה הארצית ובליגה הלאומית. עם ברתנא שימש באותו תפקיד גם בקבוצות הנערים והנוער – בשנת 2010 הובילו השניים את קבוצת הנוער לזכייה באליפות המדינה ובאליפות התיכונים. נעם כהן בתגובה להחתמתו: “”שמח מאד להמשיך להיות חלק מהמועדון שאותו אני אוהד מאז שאני ילד. לראות שוב את גליל עליון בליגת העל זה משהו שהמון אנשים באזור חיכו וקיוו שיקרה ובשבילי להיות חלק מהצוות המקצועי בשנה שזה קורה, זוהי הגשמת חלום”.

מינוי ראוי לאיש שנאמן למערכת לאורך שנים. נעם כהן



לתפקיד מאמן הכושר של הקבוצה ושל מחלקת הנוער מונה המאמן היווני, קוסטאס סטרארטקיס. קוסטאס ישמש כמאמן הכושר של קבוצת הבוגרים ושל מחלקת הנוער. קוסטאס מגיע לאחר שתפקד במקביל כמאמן כושר של קבוצת הנשים של הכוכב האדום בלגרד ונבחרת הנשים של סרביה בכדורמים. בנוסף,  מייעץ למספר קבוצות כדורסל וכדורגל בתחום הכושר הגופני, ומאמן אישי של ספורטאים רבים. קוסטאס ביקש למסור לאוהדים: “אני מאושר שקיבלתי את ההזדמנות לעבוד במועדון היסטורי כמו הפועל גליל עליון. כבר מהשיחה הראשונה עם אנשי המועדון הבנתי שאנחנו חולקים את אותה תפיסת העולם ואת אותו חזון מקצועי. יש לי תשוקה גדולה לתחום האימון הגופני ומקצועות הספורט. אני בטוח שהשילוב של כלים מבוססי מדע, יחד עם עבודה קשה וחכמה, השקעה ומשמעת, יאפשרו לנו להמשיך את המסורת הנפלאה של הקבוצה ולהגיע להישגים יפים. לצד העבודה עם שחקני הקבוצה הבוגרת והמשך הקידום שלהם, הפיתוח של שחקני מחלקת הנוער יהיה חלק מרכזי בפרויקט שלנו. אני כבר לא יכול לחכות להתחיל, ואני משוכנע שזו תהיה עונה גדולה”.

יאסו קוסטאס. מאמן הכושר החדש של הפועל גליל עליון