כדורסל גברים: נמרוד לוי חוזר לגליל, זיו מעוז בלאומית

הפורוורד של עירוני נס ציונה חוזר לקנציה שניה בגליל. זיו מעוז הושאל לעירוני ר”ג.



אחרי שהחתימה חמישה משחקני הסגל שהיו שותפים לעלייתה לליגה הלאומית (חן גיא, אלון ספיר, עומר טל, איזייאה אייזנדורף וגבי צ’אצ’שוילי), אחרי שהחתימה אתמול את הפורוורד הצעיר מקבוצת הנוער של מכבי ת”א, יובל לוין, החתמה ראשונה מתוצרת חוץ של שחקן בוגרים להפועל גליל עליון. הפורוורד בן ה-26 נמרוד לוי, המתנשא לגובה של 2.06, ששיחק בקבוצה בעונת 15/16 תחת הדרכתו של זיו ברתנא, חתם בקבוצה על חוזה לשתי עונות. נמרוד לוי למעשה חוזר לקבוצה שדרכה עשה את הפריצה לליגת העל. לוי הפך לאחד מהפורוורדים הישראלים הבכירים בליגת העל ועבר בתחנות רבות, בהן: מכבי ראשון לציון, מכבי אשדוד, מכבי ת”א, הפועל ירושלים ועירוני נס ציונה – קבוצתו בעונה האחרונה, עמה היה שותף בכיר לזכייה ההיסטורית באליפות היורופקאפ. לוי העמיד בעונה האחרונה בליגה הסדירה ב-23 דקות משחק ממוצע של 10.7 נקודות ו-6.3 ריבאונדים למשחק.

מנהלת הקבוצה נמסר: “הפועל ‘נופר אנרגיה’ גליל עליון שמחה לבשר על החתמתו של נמרוד לוי לשנתיים הקרובות. נמרוד חוזר למקום בו פרץ שלו לפני עלייתו לליגת העל. הנהלת הקבוצה רואה בנמרוד עוגן חשוב בקבוצה שנבנית, ובטוחה שהוא יביא את האיכויות שלו לפרקט בכפר בלום”.

בתוך כך, הרכז הצעיר זיו מעוז, בן ה-19 ממטולה, ששיחק העונה גם כחריג גיל בקבוצת הנוער וגם השתייך לסגל קבוצת הבוגרים, הושאל לעירוני רמת גן מהליגה הלאומית.

נמרוד לוי במדי נס ציונה (צילום: אתר מנהלת הליגה)