פלאשים בגליל: קיץ מאתגר

פינת “פלאשים בגליל” במהדורת אמצע שבוע עם הרבה אהבה ואנרגיות טובות.

תמונת השבוע: עונת מחנות האימונים של קבוצות כדורגל מרחבי הארץ באכסניית כפר בלום, בניהולה המסור של הדס מנור, החלה בגדול. את הפרמיירה עשו כדורגלני קבוצת נערים ב’ של הפועל פ”ת, שעשו את הדבר הכי נכון לעשות אחרי אימון בוקר במזג אוויר חמים – טבילה בסכר שבנהר הירדן.


עונת הכדורסל הארוכה מצויה בפגרה, זמן מצוין לאנשי הכדורסל ליהנות קצת מהחיים שמסביב. בשבוע שעבר נצפו בפסטיבל “בין הכרמים” שערכה המועצה האזורית מרום הגליל, שניים שלהם זו הייתה עונת שיא בקריירה: אבישי גורדון – שהוביל את הפועל גלבוע עד לגמר הפלייאוף, ליאור קררה שחקנו בעבר והחבר של האחיינית, נועם בלחסן, שעשה עונה גדולה בעירוני נס ציונה. השלושה נצפו נהנים יחד בהופעה של עידן רייכל. תיעדה: רעיה בלחסן – האמא של נועם והאחות של אבישי.


יגאל אדרי – כדורגלן העבר של הפועל קרית שמונה, שמנהל ביד רמה את קניון 8 סנטר, מפגין את יכולותיו גם כסבא למופת.


הזוג הספורטיבי, סהר וירדן הורביץ, מאמן הקראטה המצוין ומאמנת הכושר המדהימה, עשו בסופ”ש את הדבר הכי מתבקש שיש – נהנו ממימיו הצוננים של נחל הדן.


עידו ירמק בן ה-16 עובד בקייקי כפר בלום בקיץ ומספר שיש הרבה עבודה השנה ומספר המבקרים גדול. לטובת אייטם על עבודת בני נוער במקום העבודה של הוריהם, הגיע מנחם הורוביץ, איש הצפון, לנקודת הירידה לנחל בבית הלל עם צוות הצילום ונפגש לשיחה קצרה עם עידו וגיא ירמק. גיא, המכהן כמנכ”ל קייקי כפר בלום ציין כי עבודת בני הנוער באתר היא חשובה ביותר ובקייקי כפר בלום מחבקים את הנוער הנמרץ שמעדיף לעבוד קשה ולא לבהות במסכים. בקרוב האייטם, צפו!.



שר התרבות והספורט, חילי טרופר, בחר לפתוח את השבוע על הגובה, באתר החרמון. השר, הגיע עם משפחתו המורחבת , המונה כ- 70 איש , ליום בילוי כולל כל אטרקציות הקיץ באתר כולל סיור מודרך לפסגת ההר, לגבעות הקרב. במהלך הביקור נפגש עם רפאל נווה מנכ”ל האתר והשניים שוחחו כשברקע מוני חרמוני.



מהשר לסהר, סהר דהן, שחקן ההתקפה המצוין של קבוצת הכדורגל של הפועל כרמיאל, שעל אף מזג האוויר שעושה חשק להיות עם מכנס קצר וגופיה, שומר על ייצוגיות מרשימה גם בימים אלה

חברו משכבר הימים לימים היפים בקבוצת הנוער של בית”ר צפת, נבו גואטה – כדורגלן הפועל עירוני צפת, סיים בהצלחה קורס כבאות ומעתה יעבה את מערך הכבאות בצפון. האישה, מור, הייתה שם לברך ולפרגן.


ברוך מזרחי (משמאל) – מנהלה המסור של קבוצת הכדורסל של מ.ס “דניאל” צפת, נצפה משלים פערים עם חברו משכבר הימים, שרון לוי, במהלך חתונה שאליה הוזמנו.




הכדורסלן אלון ספיר – קפטן הפועל גליל עליון, נצפה עם בת זוגו בסופ”ש, רגע לפני שהם משמחים חתן וכלה.