כדורגל: קרית שמונה מתחילה עונה

עירוני קרית שמונה תארח את הפועל נוף הגליל למשחק במסגרת גביע הטוטו. כל מה שצריך לדעת לקראת המשחק, בכתבה הזו.

כן, זה נראה שעונת 2020/21 הסתיימה לה לפני כמה ימים, אבל הנה כבר עונת 21/22 נפתחת בגזרת עירוני קרית שמונה, לה זו תהיה עונה מספר 13 בליגת העל. הערב, בשעה 20:30, תארח הקבוצה שמודרכת ע”י עמיר נוסבאום וניב סידי את העולה החדשה, הפועל נוף הגליל, למפגש צפוני במסגרת גביע הטוטו. לקרית שמונה יהיה זה משחק ראשון העונה, בעוד שלנוף הגליל יהיה זה משחק שני, לאחר שנחלה בשבת האחרונה הפסד 2:1 במשחק מול בני סכנין. הכניסה למשחק עם כרטיס ותוך עמידה בתנאי התו הירוק. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ 53.

עירוני קרית שמונה מתייצבת לעונה הזו, לאחר שנפרדה ממספר עוגנים – הבלמים אורי דהן ועידן נחמיאס, המגן דור אלו ושחקני ההתקפה, יוג’ין האנסה ולוסיו מרינאו. קרית שמונה טרם השלימה את בניית הסגל לעונה הקרובה – מה שנותן בשלב זה הזדמנות לשחקנים צעירים להוכיח את יכולתם. הערב צפוי החלוץ רון פרץ, שחקן בית בן העיר קרית שמונה, לעלות בהרכב לצידם של מוחמד שאקר ומורגן פרייר. במרכז ההגנה ייערכו הופעת בכורה רשמית הבלמים סטפן אקה ועאיד חבשי. החלוץ עבדאללה חליחל, בן הכפר גוש חלב, טס לדובאי שם הוא צפוי לחתום על חוזה בקבוצת אל נסאר – בשורותיה משחק דיע סבע.

הפועל נוף הגליל שמודרכת ע”י ירון הוכנבוים, מתבססת על סגל שבחלקו היה עמה בעונה שעברה בליגה הלאומית. על שערה מגן השוער הסרבי סטפן מרינוביץ’, שלא שיחק קודם בארץ, צמד הבלמים שלה הם שחקני בית – יבגני ברקמן הוותיק ודולב אזולאי – ששיחק במכבי נתניה. בסגלה משחק גם המגן/קשר רועי שוקרני – ששיחק בקרית שמונה בעונת 15/16. בחלק הקדמי שחקני המפתח שלה הם צמד החלוצים הזרים, קווין פרייטר – שבעונה שעברה כבש חמישה שערים במדי מכבי נתניה והחלוץ הקולמביאני, אדולפו אראצ’ה.

שחקן מפתח בחלק הקדמי. מוחמד שאקר (צילום: פושקו)