כדורגל: פראיירים 1:1

שער שספגה עירוני קרית שמונה עמוק בתוספת הזמן מנע ממנה לנצח את הפועל נוף הגליל.

עירוני קרית שמונה פתחה הערב אופן רשמי את עונת 21/22, במשחק ביתי מול הפועל נוף הגליל, במסגרת גביע הטוטו, לעיני כ-150 צופים באווירה של משחק אימון. בעוד שנוף הגליל שיחקה בשבת האחרונה את משחק גביע הטוטו הראשון שלה העונה – משחק שבו הפסידה 2:1 לבני סכנין, לקרית שמונה היה זה משחק ראשון לעונה הנוכחית – משחק שאליו עלתה בהרכב חסר וניכר היה שהיא צריכה זמן להתחבר לקראת הליגה.

עירוני קרית שמונה עלתה הערב בהרכב צעיר מאוד, עם שניים מבוגרי קבוצת הנוער – ניר דרורי בעמדת המגן השמאלי ורון פרץ – בן העיר קרית שמונה, בעמדת החלוץ. משני הצדדים נפגשו “קולות מהעבר”, אדריאן רוצ’ט – ששיחק בשורות הקבוצה האורחת עוד כשנקראה הפועל נצרת עילית וזה היה בעונת 2008/9 שבה שיחקה בליגה א’, מן העבר השני היה זה המגן הימני רועי שוקרני – ששיחק בחוליית הקישור של קרית שמונה בעונת 2015/16. בקרית שמונה ערכו הופעת בכורה רשמית בהרכב המגן הימני עלא ג’עפר, הבלמים סטפן אקה ועאיד חבשי ושחקן הכנף מורגן פרייר.

היה זה משחק די אנמי מבחינת קצב, עם יוזמה דו צדדית, אבל בלי הרבה מצבים ליד השערים. בדקה ה-64 בעיטה חופשית מרגלו של מוחמד שאקר, כ-23 מטרים אלכסונית משער נוף הגליל, הסתיימה למעשה במסירת לרחבה לעברו של רועי קהת, שבעט מקרוב לרשתה של נוף הגליל והעלה את קרית שמונה ליתרון 0:1 – שהחזיק מעמד עד לדקה ה-94, שבה הגבהה של רועי שוקרני מאגף ימין של נוף הגליל מצאה את ראשו של הבלם דולב אזולאי, שעלה לעזרת ההתקפה וניצל קיפאון בהגנת קרית שמונה ונגח לרשת של ברטקוש, שגילה יכולת טובה לאורך המשחק, וקבע את תוצאת המשחק – שוויון 1:1.

הרכב עירוני קרית שמונה: דז’וגאס ברטקוש, עלא ג’עפר, סטפן אקה, עאיד חבשי,  ניר דרורי (יובל לוין – 77), ידין לוגסי,אדריאן רוצ’ט (מוסטפא אבו אל היג’א – 77),  רועי קהת,  מורגן פרייר (גיא בן לולו – 62), מוחמד שאקר, רון פרץ  (שלו דסטה- 70).

פתח עונה עם שער. רועי קהת בין שחקני מכבי חיפה (צילום: פושקו)