הם היו המתנדבים הצעירים…

ערב הוקרה לנוער מתנדב נערך בהיכל התרבות בקרית שמונה. פרטים בכתבה מאת דוברות עיריית קרית שמונה.

זרקור ענק על העשייה ההתנדבותית והחברתית שבני הנוער שלנו מובילים. בטקס הוקרה מרגש ומיוחד חולקו תעודות הצטיינות לבני נוער מתנדבים מקריית שמונה על תרומה יוצאת דופן לקהילה.

אז קבלו את הנוער האיכותי של קריית שמונה: ירין פדידה, מוריאל כהן, אלירן שדה, שירה וקראט, תמר נגר, קלודיה פיניאן , עפרי לוי, אליה אלגאלי, תהילה הוד, אוריה אלבוגן, רוני יונה, אליאן סוסי, אורי ניסים טובול, רעי נגר, שרה סינגסון ועדי הנשינג.

ראש העיר אביחי שטרן וסגנו אופיר יחזקאלי אמרו בטקס הענקת תעודות ההצטיינות בנוכחות הורי הנערים: “אנחנו מלאים בגאווה לראות את העשייה היום יומית ואת הנתינה האינסופית  של הנערות והנערים המדהימים שלנו מתוך רצון לקיים חברה משמעותית וטובה יותר. אין לנו ספק שאדם שעושה למען האחר, ללא הרצון או הצורך בתמורה, הופך עם השנים לאדם טוב הרבה יותר – כזה שסביבתו חשובה לו. ערך הערבות ההדדית הוא אחד הערכים הגבוהים ביותר שחברה יכולה לשאוף אליה. העיר שלנו התברכה במיטב הנוער ובאנשי חינוך שפועלים מתוך אמונה, מחויבות ומסירות ואנחנו גאים ומודים להם”.

בערב המיוחד, העלנו על נס את העשייה החברתית של כל אחת ואחד מבני הנוער המובחרים של קריית שמונה. אשרינו שזכינו לבני נוער איכותיים אשר מהווים דוגמא לילדים הצעירים יותר. ואיך אפשר בלי לומר מילות הערכה ותודה לצוות מחלקת הילדים והנוער המצוינת שלנו?! הרי מדובר באחת ממחלקות הילדים והנוער הטובות בישראל ואת זה לא אנחנו אומרים, אלא מפקחי משרד החינוך שמגיעים מדי פעם לביקורים ורואים את העשייה המצוינת של המלאכים של קריית שמונה.

תודה למנהלת המחלקה נועה ניניו, תודה להילה לוי מנהלת הרצף החינוכי ולגרציה חצבני רכזת מועצת הנוער העירונית. תודה למי שמנצח על החבורה מנכ”ל רשת המתנ”סים בעיר, אלעד קוז’יקרו – ולהורים היקרים תודה ענקית על כל הערכים אשר הקניתם לילדיכם. “אין לנו ספק שאתם אלו אשר זרעתם את הזרעים והשרשתם את השורשים שהפכו את ילדיכם לאנשי עשייה ונתינה למען החברה. אתם יכולים להיות גאים בהם!”, אמרו ראש העיר וסגנו. “תמיד תזכרו שהאנשים השמחים ביותר הם לא אלו שמקבלים, אלא אלו שמעניקים”.

נוער איכותי. המתנדבים הצעירים יחד עם ראש העיר, אביחי שטרן, ועם אלעד קוז’יקרו – מנהל רשת המתנ”סים