כדורסל: משפחת אוחיון מתנתקת מהגלבוע

חודש לאחר מותו של חיים אוחיון ז”ל, משפחתו הודיעה על התנתקות מהמועדון – דבר המעמיד בסימן שאלה את עתידו.

*. כתבה זו נערכה מחדש.

יום של טלטלה במועדון הכדורסל של הפועל גלבוע. הבוקר המועצה האזורית גלבוע הוציאה הודעה, שלמעשה מודיעה על סגירתה של הקבוצה, עקב היעדר מקורות מימון. כזכור, לפני חודש הלך לעולמו הבעלים, חיים אוחיון ז”ל, לאחר מאבק במחלה קשה. ע”פ מקורבים למועדון, האחים של חיים אוחיון התחייבו שיפעילו את המועדון עד להעברתו לבעלים חדש, אך מאחר וזה לא נמצא, הודיעה המשפחה על סיום הרומן עם המועדון, שאותו חיים אוחיון הוביל לזכייה באליפות היסטורית ולשתי זכיות באליפות הליגה הבלקנית.

להלן הודעת משפחת אוחיון: “מאז פקד אותנו האסון, אנו עמלים מבוקר ועד ליל בניסיון לאתר בעלים חדשים לקבוצה, אשר ימשיך את מלאכתו וישמר את מורשתו רבת השנים של חיים יקירנו. למרות מאמצינו לגייס גורמים שונים, אשר יובילו את הקבוצה בשנים הקרובות, לא נמצא גורם המעוניין להוביל את הקבוצה רבת ההישגים. על כן, אנו נאלצים להודיע בעצב רב על הפסקת פעילות הקבוצה”.

עובד נור ראש המועצה האזורית גלבוע: “לאחר שפעלנו ככל יכולתנו וריכזנו כל מאמץ אפשרי בניסיון לייצר מתווה להמשך הפעילות ביחד עם הבעלים, הצטערנו להתבשר ממשפחת אוחיון שלא צלחו המגעים להעביר את הבעלות על קבוצת גלבוע/גליל לבעלים פוטנציאלי חדש, ובהתאם לכך הם החליטו, ומודיעים לנו על סגירת הקבוצה. הגלבוע מודה למשפחת אוחיון על המאמצים, ומתכוונים להמשיך להצעיד את הכדורסל בגלבוע לבניה ושותפויות חדשות. ספורט בגלבוע הוא קודם כל חינוך לערכים ורוח הקהילה, כי רק משם באה ההצטיינות! לכן, לצד הכאב והצער, אנחנו כבר נערכים ופועלים במגעים מתקדמים, כדי להבטיח שרוח המועדון – היא רוח הגלבוע, תמשיך להפתיע, לרגש ולהוביל בעוז”.

עדכון משעות הערב: חברת “גבע סול”, בבעלותו של גדעון ידין, הודיעה שתיקח חלק פעיל בניהול הקבוצה ותתמוך בה כספית – וכך יתאפשר בעצם המשך קיומה של הקבוצה. זו הודעת הנהלת הגלבוע: “ההסכמות האחרונות נולדו על רקע קשרי החברות הקרובים והחמים בין משפחת אוחיון וגבעסול. קבוצת גבעסול, קבוצה תעשייתית, לקחה על עצמה לסייע לקבוצה, להמשיך ולקיים את המועדון ואת המסורת שהנחיל חיים אוחיון ז”ל לטובת תושבי האזור בשיתוף המועצה, תוך טיפוח ספורטאים ישראלים צעירים ואוהדי הקבוצה”.

בלעדיו זה לא יהיה אותו הדבר. חיים אוחיון ז”ל (צילום: מדיה מנהלת ליגת העל)