כדורגל: הושלם פאזל מאמני מחלקת הנוער של קרית שמונה

בני בניסטי מונה למאמן קבוצת נערים א’. מאמנים חדשים נוספים הצטרפו לקבוצות השונות.

מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה מוכנה וערוכה לעונה הקרובה. בעונה הקרובה תזכה המחלקה לייצוג בליגת העל של שלוש השנתונים הבוגרים במחלקה – נוער, נערים א’ ונערים ב’.

ביום שני בערב הושלם פאזל המאמנים עם מינויו של בני בניסטי למאמן קבוצת נערים א’ במקומו של ליאור דה כלבו – שעבר לקבוצת הנוער של עירוני נשר. בני בניסטי, בן 41, שיחק בעבר בקבוצות באזור מפרץ חיפה, עובד בתפקיד בכיר במחלקת הספורט של עיריית קרית ביאליק. בעונה האחרונה אימן את קבוצת נערים ב’ של מכבי צור שלום – שהתמודדה על האליפות עם קבוצתו הנוכחית של בניסטי, שהודרכה ע”י אילן עזריה. בניסטי הוביל את קבוצתו הקודמת לסגנות אליפות הליגה הארצית ולמשחקי המבחן להעפלה לליגת העל.

נעים מאוד, בני בניסטי. המאמן במפגש עם שחקניו החדשים



את קבוצת הנוער ימשיך לאמן אלון זיו. הקבוצה עובדת במרץ לקראת העונה הבאה וקיימה כבר מספר משחקי אימון. אתמול סיימה בתוצאת שוויון 2:2 את המשחק מול אלופת המדינה, מכבי חיפה. יאיר מרדכי ואורי פורת כבשו לזכותה. במהלך המשחק קרית שמונה החמיצה בעיטת פנדל.

את קבוצת נערים ב’ יאמן אילן עזריה – שהוביל את קבוצת שנתון 2005 (נערים א’ של העונה הקרובה) לזכייה באליפות ארצית צפון ולהעפלה לליגת העל.

את קבוצת נערים ג’ יאמן בהא הייב – שהוביל את קבוצת שנתון 2006 (נערים ג’ של העונה האחרונה) לזכייה באליפות מחוז חוף.

את קבוצת ילדים א’ יאמן תומר חזות – שאימן במחלקת הנוער של עירוני טבריה. חזות עובר להתגורר באזור וישמש במקביל מורה לחינוך גופני במערכת החינוך.

את קבוצת ילדים ב’ יאמן טל ברוקס – ששימש בעונה האחרונה כעוזר מאמן במחלקה.

את קבוצת ילדים ג’ יאמן אבי נגאוקר – המנהל המקצועי של החטיבה הצעירה ובית הספר לכדורגל, שאימן בעונה האחרונה את קבוצת ילדים ב’ (ילדים א’ של העונה הקרובה).

את קבוצת טרום א’ יאמן טל אגי – ששימש כעוזר מאמן בחטיבה הצעירה במחלקת הנוער המצוינת של מכבי פ”ת. אגי ישלב בין לימודי תואר בסביבה לבין אימון כדורגל.

מקווים לעונה מוצלחת. מאמני מחלקת הנוער ובית הספר לכדורגל בפגישה עם מנהלי המחלקה, דורון שנפר וגולן מועלם