מצא את הצפון

הכדורגלן טל ויגדרוביץ’ הפך העונה לקשר אחורי מוביל בליגה א’. שמחים לארח אותו בפינת “ספורטאי השבוע”.

איך שגלגל מסתובב לו. עד הקיץ שעבר טל ויגדרוביץ’ מקרית שמונה היה שחקן שהתקשה למצוא את מקומו בחוליית הקישור האחורי של קבוצות מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה. אחרי תקופה קצרה בעונה שקדמה לעונה האחרונה במדי בני טובא א-זנגריה מליגה ב’, הצטרף טל ויגדרוביץ’ (21) להפועל בועיינה – העולה החדשה לליגה א’. ויגדרוביץ’ הגיע כשחקן עם רזומה מועט, השחקן היהודי היחיד בקבוצה. הרבה ציפיות לא היו ממנו, אך ככל שהעונה התקדמה ויגדרוביץ’ מצא את מקומו כשחקן די קבוע בהרכב של הקבוצה, שהייתה לקבוצה המפתיעה בליגה – קבוצה שרק יחס שערים מנה ממנה להעפיל לפלייאוף העליון. בשבוע שעבר טל ויגדרוביץ’ חתם על חוזה לעונה אחת בשורות צעירי כפר כנא – העולה החדשה לליגה א’, שתודרך ע”י חלוץ העבר, הישאם זועבי. בנקודת הזמן הזו, אנו מוצאים לנכון להעניק לטל ויגדרוביץ’ את תואר “ספורטאי השבוע”, לאחר שבחודש נובמבר האחרון אירחנו אותו לראיון בכתבה שבה הענקנו לו את תואר “ספורטאי החודש”. מכאן נמשיך לראיון שקיימנו עמו.

אתגר חדש בצפון. טל ויגדרוביץ’ לצד סוכנו, מישל סלוק



טל, איך אתה מסכם את העונה הזו?

“מבחינה קבוצתית עשינו עונה גדולה. למרות סגל שחקנים צעיר וסגל בלי הרבה ניסיון, נתנו פייט בכל משחק וסיימנו במרחק נגיעה מהפלייאוף העליון. מבחינה אישית זו עונה שבה הרגשתי מוערך, אחרי הרבה שנים שבהן הרגשתי שלא ממש לקחו אותי ברצינות. המאמן – אחמד סבע, עוזרו – מוחמד עזאיזה, השחקנים וההנהלה, נתנו לי המון ביטחון, גם התמיכה של הקהל עזרה מאוד.. בחזרה מהסגר האחרון נקלעתי לתקופה לא טובה, למרות שהתאמנתי ועבדתי בצורה טובה. אני שמח שבזכות התמיכה מסביב, הצלחתי לעבור את התקופה הזו. מודה לכל מי שעזר ותמך. מאוד נהניתי מהעונה האחרונה “.

איך זה להיות השחקן היהודי היחיד בקבוצה?

“בהתחלה זה היה קצת קשה, אבל השתלבתי עם הזמן. זכיתי להכיר בקבוצה הזו חברים טובים – שאני בקשר הדוק איתם, מתייעץ ומשתף אותם בדברים שקשורים אלי. גם בימים של מבצע “שומר החומות” שמרנו על חברות טובה. פוליטיקה לא תפסה מקום בקשר הזה”.

אם היה כל כך טוב בבועיינה, אז מדוע לא המשכת שם?

“אם אחמד סבע היה ממשיך – הייתי נשאר. אחמד וההנהלה לא הסתדרו. במקביל, קיבלתי הרבה הצעות מליגה א’ והיו גם הצעות מהלאומית. בחרתי בכפר כנא, כי מבחינה כספית ומקצועית הרגיש לי ולסוכן שלי, מישל סלוק, שזה יהיה נכון לחתום שם. עושה רושם שמדובר במועדון מסודר עם אנשים טובים, שנבנית קבוצה עם יומרות לחלק העליון של הטבלה”.

מה השאיפות שלך להמשך הדרך?


“בגדול, היה שלב שבו חשבתי שיהיה נכון עבורי לקפוץ לליגה הלאומית. מישל, הסוכן שלי, בדעה שנכון יותר יהיה לי לשחק בליגה א’ עונה נוספת. אני גם השתכנעתי. מישל הוא אדם עם חוכמת חיים, שעוזר לי עם הניסיון והכוונות הטובות לנתב את עצמי. מקווה שאתן עונה טובה ואחרי אוכל לעשות את הצעד לליגה הלאומית”.

נחוש להמשיך את ההתקדמות. טל ויגדרוביץ’ (בחולצה האדומה) במשחק מול עירוני טבריה (צילום: עודד חסין)