מ.כ גליל-גולן מסכמת עונה של עליה על הקרקע

אלון יוגב, מנהלה המקצועי של מ.כ גליל גולן, בטור סיכום מפורט ומלא בעוצמות.

הגיע הזמן לסכם עונה, ואיזו עונה הייתה לנו.. אחרי 5 שנות פעילות של ביה”ס לכדורגל בכפר סאלד ושנה אחת בכפר בלום, העונה, למרות מגבלות הקורונה והעצירות הכפויות לאורך העונה, גדל ביה”ס לכמות שיא של 200 ילדים וילדות מגילאי הגן ועד כיתה י”א. במקביל, קיבלנו החלטה לפתוח מסגרת תחרותית בדמות קבוצות ליגה לשנתונים 2010-2009 לילדים שיתאימו לכך, וכך נולד מועדון כדורגל גליל -גולן, בו לקחו השנה חלק 42 ילדים.

קבוצות בית הספר לכדורגל



בעונה הראשונה של המועדון שובצו שתי קבוצות הגיל במחוז צפון, ולמרות העובדה שכל אחת מהן שיחקה עשרה משחקים בלבד כתוצאה מהגבלות הקורונה, הייתה זו עונה מוצלחת ביותר עבורן. גיבשנו סגלי שחקנים מצוינים בכל קבוצה, אשר רובם התאמנו בביה”ס לכדורגל לאורך השנים. הקבוצות נכנסו לשגרת אימונים אינטנסיבית של שלוש יחידות אימון ארוכות בכל שבוע ומשחק בסופו. הילדים עשו התקדמות מקצועית אדירה והתחברו לכדי שתי קבוצות מלוכדות, מוכשרות ונחושות, אשר הציגו יכולת מרשימה לאורך העונה כולה, שהסתיימה כאמור בשבוע האחרון בהפנינג סיום גדול לכל ילדי ביה”ס והמועדון. להפנינג הסיום הגיעו הילדים הנרגשים בליווי המשפחות ולצד חלוקת תעודה ומדליה לכל ילד וילדה, נהנו גם השנה ממתקני כדורגל מדהימים של חברת F.C SPORT.

קבוצת ילידי שנתון 2009



כמו בעונה שעברה, גם העונה היו חודשים שלמים בהם לא יכולנו לקיים את שגרת האימונים במגרש, ולכן נאלצנו למצוא פתרונות יצירתיים דוגמת אימוני זום והכנת תוכניות לאימון אישי בבית. הילדים ביצעו אותן, השתפרו גם בתקופת הסגרים וכמובן שלחו לנו חזרה סרטונים שלהם מתאמנים. בנוסף, החלטנו גם השנה להמשיך את רצף האימונים עד לסוף חודש יולי עבור קבוצות ביה”ס לכדורגל וכן עבור קבוצות הליגה, אשר משחקיהן הסתיימו כבר בסוף חודש מאי.

בכפר סאלד הוביל את אימוני קבוצות ביה”ס לכדורגל המאמן הצעיר שי מור, שבעונתו הראשונה כמאמן ראשי יצר מרקם חברתי ומקצועי נהדר בכל שבע הקבוצות הפעילות בשלוחה הזו – קבוצת גן, קבוצות לכיתות א-י”א וקבוצת בנות אחת מיוחדת, שהוקמה לפני ארבע שנים בשיתוף עמותת הספורט של המועצה. בכפר בלום הובילו את אימוני הקבוצות המאמנים דניאל פרומי ן ורגב אלקיים. הם עשו זאת בהצלחה רבה תוך שימת דגש הן על הפן החינוכי והן על זה המקצועי. דניאל אימן את קבוצת הליגה של שנתון 2009( ילדים ג'(, וכן את קבוצת הגן ואת קבוצת כיתות ג’-ד’ בביה”ס לכדורגל. רגב אימן את קבוצת הליגה של שנתון 2010( טרום א'( ואת קבוצת כיתות א’-ב’ בביה”ס לכדורגל. אל צוות המאמנים בשתי השלוחות התלוו שבעה עוזרי מאמן מסורים ומקצועיים אשר עבורנו, כמו גם עבור הילדים וההורים, הם מאמנים לכל דבר ועניין – תמיר בירן, גור לכיש, אודי ליאור, איתי עבדת, רום קורן, אורי דהן ועומר תמיר. בנוסף, אל הצוות הצטרפה בתחילת השנה דניאל תומסון כמנהלת משרד שעושה עבודה מדהימה בקשר מול ההורים, בניהול הלו”ז ובכל משימה מנהלתית אשר עומדת בפני ביה”ס וקבוצות הליגה.

קבוצת ילידי 2010


אז מה עכשיו? ממשיכים קדימה בכל הכוח! אנחנו עם הפנים אל עונת 2022-2021 .ניצלנו את חודש יולי כדי לקיים בו את המיונים לקבוצות הליגה לעונה הבאה. לצד חיזוק הקבוצות הקיימות, גיבשנו סגל לקבוצת שנתון 2011 ,אשר תשחק בליגת טרום א’ צפון. תמיר בירן שהצטרף בעונה החולפת לצוות המאמנים שלנו כעוזר, סיים את קורס המדריכים בוינגייט ו יהיה המאמן הראשי של הקבוצה. אני מאחל ל ו הצלחה רבה. הקבוצות הבוגרות יותר בשנתונים 2009 ו-2010 ,ימשיכו את התהליך המרשים שהתחיל בשנה החולפת עם אותו צוות מאמנים. הן צפויות לשחק בליגות מפרץ החזקות ולהשתתף גם במפעל גביע המדינה, כאשר הקבוצה הבוגרת תתמודד מול אתגר מעניין נוסף והוא המעבר ממשחק של 9v9 למשחק על מגרש מלא בו ישחקו 11v11 שחקנים. בנוסף, לצוות המועדון יצטרפו מאמן שוערים ומאמן בניה גופנית, אשר יעזרו לנו להתקדם ולהתפתח בתחומים אלו. דניאל פרומין (מאמן שנתון 2009 ) יתפקד כמנהל המקצועי לצד תפקידו כמאמן.



ביה”ס לכדורגל ימשיך בשתי המטרות העיקריות שלו – לספק לילדים מסגרת מקצועית וחינוכית מהנה ברמה הגבוהה ביותר, לצד הכשרת שחקנים לקבוצות התחרותיות. האימונים ימשיכו בשלוחות כפר סאלד וכפר בלום ובעתיד ייתכן ונגיע למקומות נוספים. ימי ושעות האימונים כבר ידועים וההרשמה נפתחה. לצד הילדים שכבר איתנו, אנו מזמינים ילדים וילדות נוספים להצטרף אלינו. קבוצת הבנות תפנה השנה לבנות בכיתות ג’ -ו’, ואנו מצפים ומקווים לבנות נוספות שיצטרפו לאלו המדהימות שכבר מתאמנות איתנו. הבנות הבוגרות של המועדון, שהתאמנו איתנו בארבע השנים האחרונות, השתלבו השנה בצורה מרשימה במסגרת הקבוצה התחרותית של עירוני כרמיאל וכן במסגרת האקדמיה של וינגייט. אנו מקווים כי בעתיד הקרוב נוכל להקים קבוצה תחרותית גם בליגת הילדות, כפי שעשינו השנה בקבוצות הבנים. אנצל את הבמה להגיד תודה לצוות המאמנים, להורים שתמכו בנו ונתנו אמון מלא גם בשנה מורכבת זו, והכי חשוב – ל240 הילדים והילדות שלקחו חלק בפעילויות ביה”ס לכדורגל וקבוצות הליגה. אנחנו לא יכולים לחכות לפגוש אתכם שוב בפתיחת עונת 22/2021