בסוכות: פסטיבל ספורט אתגרי

קרית שמונה תארח פסטיבל אתגרים ברכס רמים. פרטים מלאים בכתבה הבאה

תאחדות הטיפוס בישראל, בשיתוף עם עיריית קריית-שמונה, הכריזו על פסטיבל הספורט האתגרי הראשון בישראל. הפסטיבל יתפרס על פני 3 ימים בחול המועד סוכות, בין התאריכים 22-24.9.21. הפעילויות בפסטיבל יכללו: טיפוס צוקים, סנפלינג, בולדרינג, אופניים, ויה פראטה ומסלולי הליכה. מדובר בפסטיבל ראשון מסוגו בישראל, שצפוי להפוך לאירוע דגל מסורתי בקרית-שמונה.

במסגרת פסטיבל EXTREME K8 תינתן הזדמנות יוצאת דופן למשתתפים בכל הגילאים לחוות את האדרנלין שבמגוון פעילויות גובה במצוקי רכס רמים. במסגרת הפסטיבל הותאמו פעילויות שונות לקבוצות גיל, החל מגיל 4 ועד 99, כך שכל אחד ואחת יוכלו למצוא את הפעילויות המתאימות להם ויוכלו להנות מהמגוון הרחב שיש לקריית שמונה להציע בתחום. כל הפעילות בפסטיבל מתקיימת ברמות הבטיחות הגבוהות ביותר, על ידי מדריכי גובה מוסמכים, בליווי מקצועי של התאחדות הטיפוס בישראל.

מטפסים ונהנים ברכס רמים.

קהילת המטפסים כיום בישראל מונה 30 אלף איש, גידול של פי 3 ב- 4 שנים האחרונות. כ- 30 קירות טיפוס פעילים בארץ, מקרית-שמונה ועד אילת. גידול של כ- 200% ב- 5 שנים האחרונות. התחום צבר פופולריות רבה לאחרונה ומענף ספורט שולי הוא הפך להיות אחד הענפים ה’חמים’ ביותר בקרב ילדים, נוער וצעירים.

גיא עברון, מנהל השיווק של התאחדות הטיפוס: “לאחר עשרות אירועים לקהילת המטפסים בישראל, זו הפעם הראשונה שבה ההתאחדות מקיימת פסטיבל המיועד לאפשר לקהל הרחב, שרוצה לגלות עולם חדש של ריגוש ואקסטרים. כל מי שיגיע לפסטיבל יגלה מיד את האדרנלין וההנאה שבפעילויות אקסטרים וגובה בטבע”.

אביחי שטרן, ראש העיר קריית-שמונה: “היום אנחנו פותחים עוד פרק בסיפור הסיפור החדש של קריית-שמונה. אני גאה ונרגש לבשר על ההשקה של extreme k8 אירוע הדגל של קריית-שמונה והתאחדות הטיפוס בישראל, כדי שלכולם תהיה את ההזדמנות להינות מהפעילויות במצוקים המדהימים של רכס הרי נפתלי, שמהווים את נוף ילדותנו”.

נעם עוזרד מנהלת מחלקת עסקים ותיירות בקרית-שמונה: “קרית-שמונה גאה לארח את פסטיבל הספורט האתגרי הראשון מסוגו בישראל. קרית-שמונה, הנמצאת בלב אחד האזורים האהובים והמטויילים בישראל, מציעה לראשונה חווית ביקור שונה בצפון – עם שלל חוויות ספורט אתגרי על הרכס, נוף מהפנט למרחבי עמק החולה, הרי הגולן והחרמון, וחוויה משפחתית שלא תישכח במהרה”.

גילה יעקובי גורביץ’, ראש תחום תיירות ותרבות ברשות לפיתוח הגליל: “הגליל חווה פריחה משמעותית של אירועי ספורט אתגרי במגוון רחב של יוזמות ופעילויות והרשות לפיתוח הגליל תמשיך ותתמוך בקידום תיירות הספורט ותרבות הפנאי גם באמצעות פעילויות חשובות כמו פסטיבל הטיפוס של קריית שמונה והתאחדות הטיפוס בישראל K8 EXTREME . אנו מזמינים את הציבור הרחב, להגיע וליהנות מפעילות הפסטיבל הייחודי והראשוני בישראל בטבע, בנופים ובאווירה הייחודית של קריית שמונה”.