כדורגל: אלון אלוק בצפת, שמעון הדרי בטבריה


מינוים מעניינים לשני המאמנים המזוהים עם קרית שמונה

שמעון הדרי ואלון אלוק שיתפו פעולה שנים רבות יחדיו בהפועל קרית שמונה ובעירוני קרית שמונה, הדרי כמאמן ואלוק כקפטן הקבוצה והמגן הימני הקבוע שלה. גם הדרי וגם אלוק מונו אתמול לתפקידים מקצועיים בקבוצות בוגרים צפוניות.

אלון אלוק ישמש כמאמנה של הפועל עירוני צפת בליגה ב’. איציק בוזורגי, שהגיע במהלך העונה האחרונה וחתם על חוזה לעונה וחצי, לא ימשיך בתפקידו, למרות שקיבל את הקבוצה עם מצבת שחקנים של 13 שחקנים בלבד והצליח לצרף מספר שחקנים, שעזרו לה להבטיח בשלב מוקדם את מקומה בליגה ב’, בעונת החזרה של הקבוצה אליה, תוך שהיא הייתה קרובה לסיים במקום הראשון בטבלת הפלייאוף התחתון. בוזורגי אפילו שילב שחקנים מקבוצת נערים א’ במשחקים האחרונים, אחד מהם, הקשר רפאל ביתן, אפילו כבש שער בכורה במדיה. אלון אלוק מגיע לתפקיד אחרי פסק זמן מאימון. רזומה האימון שלו ממוקד בעיקר בתחום מחלקות הנוער, כמאמן במחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה וכמי שהוביל את הקבוצה להעפלה היסטורית לליגת העל בעונת 2006/7 והוביל אותה להתבססות בליגה הבכירה. לאחר מכן, אימן בקבוצת הנוער של הפועל עפולה מליגת המשנה משך שתי עונות וחזר לקרית שמונה. אלוק אימן תקופה קצרה את קבוצת הבוגרים של בני טובא בליגה ג’.

חוזר לקווים. אלון אלוק לצד בניו, רביד ואליה



שמעון הדרי מונה למנהל המקצועי של עירוני טבריה מליגה א’. הדרי שימש בתפקיד דומה במכבי טמרה בעונה האחרונה, לאחר שהוביל את הפועל אום אל פאחם להעפלה לליגה הלאומית. טבריה עברה לקבוצת ניהול חדשה, השואפת להוביל את הקבוצה להעפלה לליגה הלאומית. הדרי צפוי למנות כמאמן את ממלא מקום יו”ר ארגון המאמנים, אמיר כהן – שאימן תחתיו במכבי טמרה.

צפויים לעבוד יחדיו גם בטבריה. שמעון הדרי (משמאל) לצידו של אמיר כהן