כדורסל: אורלנד ואוחיון בלאומית

הכדורסלן בן קרית שמונה ישחק בנהריה, המאמן בן משגב עם יאמן את חבל מודיעין.

יוגב אוחיון חוזר לפעילות מבצעית. רבים מאוהדי הכדורסל בגליל העליון קיוו שהשחקן בן קרית שמונה האהוב כל כך על אוהדי הכדורסל במרחב יסגור מעגל בקבוצת נעוריו עם חזרתה לליגת העל, אך לפני זמן קצר הוציאה הודעה הנהלת עירוני נהריה, שירדה לליגה הלאומית, על החתמתו של הרכז הגלילי לשתי עונות. יוגב אוחיון, בן 34, המתנשא לגובה של 1.89, סיים את העונה האחרונה בשלב די מוקדם, לאחר ששוחרר בתחילת חודש אפריל מהפועל חולון, בשורותיה שיחק ב-6 משחקים בלבד בעונה החולפת.

ליוגב אוחיון תהיה זו קדנציה שניה בעירוני נהריה, בשורותיה שיחק בעונת 2008/9, העונה שבה המקום של הפועל גליל עליון עבר לגלבוע. בעירוני נהריה ישתף אוחיון פעולה עם הפורוורד אופק בן יעקב, ששיחק בהפועל גליל עליון בעונת שקדמה לעונה האחרונה.

מי שעוד ייצג את הגליל העליון בליגה הלאומית הוא יהוא אורלנד, בן משגב עם, שמונה למאמן הפועל חבל מודיעין, לאחר שהוביל את קבוצת הנוער של הפועל עמק חפר לזכייה היסטורית בדאבל – אליפות המדינה וזכייה בגביע.

מצטרף לליגה הלאומית. יהוא אורלנד (צילום: עמוד הפייסבוק של הפועל עמק חפר)



מאמן עירוני נהריה, שי סגלוביץ‘, הגיב על החתמתו של אוחיון: ”אני מאוד שמח שיוגב מצטרף למשפחת עירוני נהריה ויהיה חלק מאיתנו בשנתיים הקרובות. מעבר להיותו שחקן מנוסה עם הרבה יכולות, יוגב מהווה מודל לאישיות שכל קבוצת כדורסל מחפשת ואני בטוח שיהווה עוגן משמעותי בסגל שלנו לשנים הבאות. נמשיך לעבוד בשקט וביסודיות לבניית סגל חזק, איכותי ומנוסה לעונה הקרובה”.

חוזר צפונה. יוגב אוחיון לצידו של ברוך מזרחי – מנהל קבוצת מ.ס “דניאל” צפת