כדורגל: סיכום עונה במחלקות הנוער

הקבוצות המצליחות, השחקנים המצטיינים וגם מה שכדאי וחשוב לשפר. הכל בכתבת סיכום עונה של מחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן.

עונת הכדורגל במחלקות הנוער הסתיימה בחודש שעבר. חיכינו למסיבות הסיום ולבחירת השחקנים המצטיינים במחלקות הנוער, כדי שנוכל לסכם את העונה הזו בכל אחת מהמחלקות שאנו מסקרים בפינת “צעירים בפעולה” וכן את פועלם של נציגי האזור במחלקות הנוער אשר מחוץ לגבולות הגזרה. מתחילים בסקירה.

השגרירים

מקרב כדורגלני הגליל העליון, המשחקים מחוץ לגבולות האזור, השחקן המצטיין הוא עידו אלמישלי מקיבוץ דפנה, ששיחק בעונה האחרונה בקבוצת נערים א’ של מכבי חיפה – סגנית אלופת המדינה, בשורותיה הוא הבקיע 13 שערים, בישל כמות גדולה של שערים ואפילו שולב בשני משחקים בקבוצ הנוער – שזכתה באליפות שניה ברציפות. אלמישלי ישחק בעונה הבאה בקבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, אליה עבר במסגרת עסקת מעברו של דין דוד למכבי חיפה.

המאמן בני בן זקן הוביל את קבוצת הנוער של בני יהודה ת”א לזכייה באליפות לאומית דרום ולהעפלה לליגת העל. שחקנים נוספים שלהם הייתה זו עונה מוצלחת הם נועם יאסו – קשרה הצפתי של מכבי נתניה, ששב אליה אחרי פציעה ארוכה במהלך חודש מרץ והספיק לכבוש שני שערים עד לסיום העונה. נג’ואן סובח – קשר קבוצת נערים א’ של בני סכנין, שכבש 4 שערים ובישל מספר שערים וסייע לקבוצתו להעפיל לליגת העל. אביהוא סבתי – קשר קבוצת נערים א’ של עירוני טבריה שירדה לליגה המחוזית, חזר מפציעה ארוכה ושיחק עם שנתון אחד מעליו ואפילו כבש 5 שערים. נועם שמש – שחקן ההתקפה של קבוצת נערים ג’ של מכבי חיפה, כבש 10 שערים והיה מעורב בשערים רבים, שסייעו לקבוצתו לזכות בניצחון.

מן העבר השני, לקבוצת הנוער של עירוני טבריה, שהודרכה ע”י אדיר לוי, זו הייתה עונה מאכזבת שאותה סיימה עם ירידה לליגה הארצית. בקבוצה שיחקו שלושה שחקני הגנה יוצאי עירוני קרית שמונה – המגן אביב לוי והבלמים מעיין אורון ואורי ברנזון.

בקרוב אתגר דרומי בליגת העל לנוער. עידו אלמישלי




עירוני קרית שמונה

במחלקת הנוער הגדולה מהאזור הייתה זו עונה מוצלחת במיוחד, כשגולת הכותרת – זכייתה של קבוצת נערים ב’ באליפות הליגה הארצית, שסוללת דרך לקבוצת שנתון 2006 – שזכתה באליפות מחוז חוף של שנתון נערים ג’, להשתלבות בליגת העל של שנתון נערים ב’ בעונה הבאה. לקבוצת נערים ב’ פרגנו בכתבה בפינת “קבוצת החודש שלנו”. קבוצת הנוער הצליחה לסיים את העונה בפלייאוף העליון של ליגת העל, למרות שב-10 מ-20 משחקי הליגה שקיימה היא לא הצליחה להבקיע שערים. קבוצת נערים א’ סיימה את העונה בפלייאוף התחתון של ליגת העל, אך הבטיחה בשלב מוקדם את ההישארות בליגה ואפילו הגיעה עד לשלב רבע גמר גביע המדינה – כל זאת למרות שהייתה הקבוצה היחידה מבין 18 קבוצות ליגת העל, שלא שיחקה בעבר בליגה בכירה. לקבוצת נערים א’ פרגנו בכתבה בפינת “קבוצת החודש”. מקרב קבוצות החטיבה הצעירה קבוצת ילדים א’ בלטה עם זכייה באליפות מחוז חוף.

בעונה הבאה הם בליגת העל של שנתון נערים ב’. שחקני קבוצת נערים ג’ יחד המאמן בהא הייב והמנהלים אורנה ולביא לופטיג



להלן השחקנים שנבחרו למצטייני העונה ע”י מנהלי מחלקת הנוער והמאמנים:

אור חסין – בלם קבוצת הנוער, בן ה-19, נבחר לשחקן המצטיין של המחלקה. עצם העובדה שהקבוצה הגיעה לפלייאוף העליון, למרות שבמחצית מהמשחקים היא לא הבקיעה, בהחלט מדברת בעד עצמה ומסבירה עד כמה למשחק ההגנה בהנהגתו של חסין היה משקל בהצלחה הגדולה של הקבוצה.

נוער – החלוץ בילאל שאהין – שכבש 3 שערים. מלך השערים: שחף ספיר – 6 שערים.

נערים א’ – השוער הראל כץ. מלך השערים: מוחמד אבו רומי – 8 שערים. 

נערים ב’- הקשר עמית גניחוביץ – שכבש שער אחד, והבלם ינאי משה – שכבש 10 שערים. מלך השערים: ג’ואן חלבי – 18 שערים. הקשר עידן גורן, שכבש 9 שערים, נבחר כשחקן המתמיד.

נערים ג’ – החלוץ ליאם אלוק, מלך שערי הקבוצה, שכבש בשורותיה 17 שערים ועוד 2 שערים במדי קבוצת נערים ב’.

ילדים א’ – הבלם יוני ביתן, שכבש שער אחד. מלך השערים: הראל נפתלי – 12 שערים.

ילדים ב’ – הקשר אושרי דרור.

ילדים ג’ – המגן/קשר אביתר עמיר.

טרום א’ – שחקן ההגנה, טומי לגיסימו.

אור חסין – מצטיין מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה, זוכה בגביע הוקרה ומהצדעה ממנהלי ומאמני מחלקת הנוער




בני ממב”ע


קבוצת הנוער, שהצליחה להישאר בליגה הארצית עונה שניה ברציפות, כשהיא מקדימה ב-4 נקודות את הקו האדום, בחרה לשחקנים מצטיינים את הבלם אראם שקיר והחלוץ עמאר ספדי – שכבש 8 שערים וסיים את העונה כמלך השערים של הליגה.

קבוצת נערים ב’ – שסיימה את העונה במקום השלישי בטבלת מחוז צפון ובמרחק של 13 נקודות מהפסגה, בחרה את השוער אראם אבו ג’בל לשחקן המצטיין. אייל אבו שהין סיים את העונה כמלך השערים עם 16 הבקעות.

קבוצת ילדים א’ בחרה את הקשר תיאם פרחאת, שכבש 3 שערים, למצטיין העונה.

קבוצת ילדים ג’ בחרה את החלוץ לוסיאן סובח למצטיין.

היו קרובים לאליפות. קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע



הפועל מרום הגליל

קבוצת הנוער התייצבה לעונה הזו ללא שני שחקני ההתקפה המצטיינים שלה מהעונות הקודמות, אושר שמקה וחננאל אברהם, שהשתלבו בקבוצת הבוגרים של הפועל עירוני צפת. הקבוצה סיימה את העונה במקום ה-6 מבין 10 קבוצות. הקשר שליו דרעי – שהמשיך לשחק במלוא המרץ גם לאחר מותה המצער של אחותה, אושר ז”ל – נבחר לשחקן המצטיין של הקבוצה. החלוץ טל מזוז כבש 7 שערים  וסיים את העונה כמלך השערים.

קבוצת נערים ב’ עשתה עונה די מוצלחת, שהסתיימה בחלק העליון של טבלת הצפון. בקבוצה בחרו למצטיין העונה בבלם עידו פרומוביץ’ – שבקרוב יתארח בפינת “ספורטאי החודש”. החלוץ המצטיין אביעד שמקה סיים את העונה עם 28 שערים ושוב זכה בתואר מלך שערי הקבוצה.

השתלבו בהצלחה בליגה. קבוצת נערים ב’ של הפועל מרום הגליל עם המאמן משה שלי ומנהל מחלקת הספורט במועצה – גיא ארביב



הפועל עירוני צפת

במחלקת הנוער של הפועל עירוני צפת לא נבחרו שחקנים מצטיינים מטעם מחלקת הנוער.

קבוצת נערים א’ סיימה עונת פעילות שניה. הקבוצה סיימה במקום החמישי  בטבלה במחוז צפון, עונה שבה שילבה גם שחקנים מקבוצת נערים ב’, זאת כתוצאה ממצוקה מספרית של מספר השחקנים. את העונה סיים החלוץ אוראל פלס כמלך השערים עם 10 הבקעות. סגנו, הקשר רפאל ביתן – שאותו אירחנו בפינת “ספורטאי החודש” – כבש 9 שערים במדי הקבוצה ושער אחד במדי קבוצת הבוגרים. את רפאל ביתן אירחנו לראיון בפינת “ספורטאי החודש”.

קבוצת נערים ב’ סיימה עונת פעילות ראשונה במרכז טבלת הצפון. החלוץ אושר ולעל הצטיין עם 16 הבקעות שערים במדי הקבוצה ועוד 3 שערים במדי קבוצת נערים א’.

קבוצת ילדים א‘ סיימה עונת פעילות שניה. העונה הסתיימה במקום השלישי בטבלת צפון 1. את העונה סיים נריה חדד כמלך השערים עם 23 הבקעות. במהלך העונה פרגנו לקבוצה בכתבה בפינת “קבוצת החודש”.

קבוצת ילדים ב’ סיימה עונה די מוצלחת במחוז צפון 2.

עונה מוצלחת למרות סגל קצר. קבוצת נערים א’ של צפת והמאמן ג’קי מלול

מ. קצרין

קבוצת ילדים א’ בהדרכת אליה נאמן סיימה את העונה במקום השני בטבלת צפון 1, במרחק מועט מאלופה, סקציה מעלות/תרישחא. בתואר השחקן המצטיין זכה מלך שערי הקבוצה, אור פנחס – שכבש 28 שערים.

עונה מרשימה. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין



מ.כ גליל גולן

בעונת הפעילות הראשונה הצליחו קבוצות טרום א’ וילדים ג’ להשתלב בהצלחה בליגות צפוניות. במועדון ממשיכים להתאמן גם בתקופה זו. צוות המועדון בראשות המנהל המקצועי, אלון יוגב, בחרו שלא לציין שחקנים מצטיינים – כחלק מהמדיניות של המועדון, ואנו מכבדים את עמדת המועדון.

עונת פעילות ראשונה ומוצלחת. קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל גולן והמאמנים רגב אלקיים ודניאל פרומין


הפועל גליל עליון

קבוצת טרום א’, בהדרכת יורם עומר, עשתה עונה מוצלחת במחוז צפון 1. אלה הם השחקנים שנבחרו למצטייני העונה של הקבוצה ע”י יורם עומר: שחקן העונה קפטן הקבוצה- אלון שמעוני, מלך השערים- נועם חניא.  תגלית העונה- אלון קנדינוף – המגן שמאלי.

עונה מוצלחת לקבוצה מדרום העמק. קבוצת טרום א’ של הפועל גליל עליון והמאמן יורם עומר