התפרצות קורונה במוסדות החינוך בחצור הגלילית

המועצה המקומית חצור הגלילית פרסמה ביום שישי האחרון הודעה להורי תלמידים בגנים ובבתי ספר בה מפורטים הממצאים של מה שנראה כעליה דרמתית בממצאי הקורונה. בנוסף פורסמו הוראות להורים כיצד לנהוג.

ההתפרצות המחודשת של הקורונה, שהחלה באזור המרכז, הגיעה בגדול גם לצפון, והמוקד נמצא במערכת החינוך של חצור הגלילית. להלן הנתונים, נכון ליום שישי האחרון

“7 גנים סגורים, 180 ילדים בבידוד, 3 אנשי צוות מאומתים, 2 ילדים מאומתים. 1 כיתה בביס אורט אברט. 27 תלמידים בבידוד. 1 מורה מאומתת. אין תלמידים מאומתים בבית הספר.

בהודעת המועצה נאמר: “אנו מנהלים קשר רציף עם גורמי החינוך הבריאות ופיקוד העורף, וע”פ המדיניות המקובלת ברגע שמתגלה חולה מיידית מוסד הלימודים נסגר  ואנו שולחים הודעה מסודרת להורים בנוגע לזמן הבידוד.  בכדי לצמצם ככל האפשר את החשיפה של הילדים לחולים”.

על פי ההוראות שמסרה המועצה, הורי הילדים בגנים שבאופן טבעי בדרך כלל מסתובבים בבית בזמן הבידוד ואינם סגורים בחדר, נדרשים להשאיר את האחים של הילד שבידוד בבית עד לקבלת תשובה שלילית על בדיקת קורונה.

ההנחיות שניתנו על ידי המועצה לצוותים החינוכיים הם שאם הם נחשפים לחולים מאומתים ללכת להיבדק אפילו כשהם מחוסנים או מחלימים.