המכון לרפואת ספורט בזיו נפתח מחדש

לאחר למעלה משנה של השבתה בגלל מגבלות הקורונה, החל לפעול מחדש המכון לרפואת ספורט במרכז הרפואי זיו בצפת. ראשונים להיבדק לאחר הפתיחה המחודשת היו שחקני הכדורגל של איתוראן קרית שמונה, עברו בדיקות תחת מאמץ, לקראת עונת הכדורגל הבאה (צילומים: המרכז הרפואי זיו)

המכון לרפואת ספורט במרכז הרפואי זיו בצפת נותן מענה לתושבים רבים באזור שסובלים מבעיות קרדיולוגיות. זהו חלק מהשיקום לאחר אירוע כמו התקף לב או צנתור. עם פרוץ מגפת הקורונה נאלצה הנהלת המרכז הרפואי זיו לסגור את המכון.

בשונה ממקומות אחרים שבהם ניתן היה לקיים פעילות תוך הקפדה על עטיית מסכות, במכון הספורט לא ניתן לעשות זאת, משום שאנשים עם בעיות לב לא יכולים לבצע מאמץ גופני, כשהמסכה על פניהם. לכן, לא היה מנוס מסגירה של המכון.

עכשיו, לאחר שנה נפתח המכון מחדש, ובמרכז הרפואי זיו מקווים מאוד שההתפרצות החוזרת של מגפת הקורונה שמתרחשת בימים אלה, לא תיאלץ אותם לסגור שוב את המכון.

בשלב זה הוחלט לפתוח את המכון ולקוות לטוב. עם הפתיחה המחודשת, הגיעו שחקני קבוצת הבוגרים של עירוני קריית שמונה בכדורגל, לבדיקות טרום עונה. השחקנים נבדקו ע”י מנהל המכון, ד”ר רון גולן, רופא ספורט ופיסיולוג מאמץ, המשמש גם כיו”ר ארצי של החברה לרפואת ספורט, ואושרו לעונת משחקי הכדורגל הקרובה – 2021/2022.

מנהל המכון לרפואת ספורט, ד”ר רון גולן