טיפול כולל לחתולי הרחוב

200 חתולי רחוב בקרית שמונה קיבלו בימים האחרונים טיפול מניעתי, חיסוני כלבת, סירוס או עיקור, במסגרת מבצע של השירות הווטרינרי האזורי עם עיריית קריית שמונה.

עיריית קריית שמונה והשירות הווטרינרי האזורי של אשכול גליל מזרחי מקיימים מבצע עיקור, סירוס וחיסוני כלבת לחתולי רחוב, במטרה למנוע התרבות לא מבוקרת ולשמור על בריאותם של החתולים.

המבצע החל בחודש מאי, בתקצוב משרד החקלאות והכפר, השירות הווטרינרי האזורי ועיריית קריית שמונה.  במסגרת המבצע עוקרו וסורסו עד כה כ – 200 חתולי רחוב ברחובות: אחד העם, אליעזר פרי, מנחם בגין, ביאליק, הנשיא, דוד שמעוני, דן דיין, האצל, הר הצופים, הרצל, חבצלת, חנה סנש, טרומפלדור, יהודה הלוי, עליית הנוער, קרן היסוד וששת הימים, עין זהב והירקון.

במסגרת המבצע חתולי הרחוב נלכדים ומועברים למרפאה ייעודית מטעם השירות הווטרינרי האזורי. החתולים מקבלים טיפול מקיף, הכולל: חיסון נגד כלבת, זריקת תילוע, זריקת אנטיביוטיקה,  עיקור או סירוס, וסימון אוזן. לאחר התאוששות של 24 שעות כל חתול מוחזר למקום בו נלכד.

ד”ר רועי דוידסון, מנהל השירות הווטרינרי האזורי של אשכול גליל מזרחי: “מבצעי עיקור וסירוס חתולי רחוב מונעים מצב של המלטות לא מבוקרות והתרבות לא רצויה של חתולים בסביבת מגורים, מצמצמים את סכנת ההדבקה בכלבת ומשפרים את איכות החיים של החתולים. אנחנו מודים לעיריית קריית שמונה שהבינה את הצורך הגדול לשמור על סביבה בריאה ועל איכות החיים של חתולי הרחוב והתגייסה למבצע משותף.

השירות הווטרינרי האזורי ימשיך לפעול גם בערים ובמועצות אחרות בהתאם לתכנית עבודה ולהתגייסות הרשות”.