כדורגל: דהן למכבי חיפה, חבשי לקרית שמונה

אורי דהן נרכש ע”י מכבי חיפה, שכחלק מהעיסקה תעביר לקרית שמונה את בלמה, עאיד חבשי.

גאווה גדולה למועדון הכדורגל של עירוני קרית שמונה. לראשונה מאז הוקם המועדון שחקן שעשה בו את כל הצעדים ברצף, מבית הספר לכדורגל ועד לקבוצת הבוגרים דרך קבוצות מחלקת הנוער, נמכר לאלופת המדינה. אורי דהן, בן 22 מראש פינה, בלם הקבוצה הבוגרת בשתי העונות האחרונות, שגילה הצטיינות מרשימה בשתיהן רשם 48 הופעות והיה עוגן מרכזי בהישארותה בליגת העל בעונה שקדמה לזו האחרונה והיה מהבולטים בהגעה לפלייאוף העליון, נרכש תמורת סכום נכבד ע”י מכבי חיפה וחתם בשורותיה על חוזה ל-4 עונות. מי שיעשה את הדרך ההפוכה מחיפה לקרית שמונה הוא הבלם עאיד חבשי – שחתם על חוזה לשתי עונות בקרית שמונה, לה אופציה לעונה נוספת של המשכיות עם השחקן.

חתימה טובה. אורי דהן במעמד החתימה עם יעקב שחר – נשיא מכבי חיפה ועם איש העסקים הצפתי, נחום שמש, שמלווה אותו מגיל צעיר.


גאווה גדולה לקרית שמונה, שמשתלמת גם כלכלית. אורי דהן ועידן נחמיאס – בלמים מתוצרת בית, שעוברים לקבוצות הבכירות בישראל (צילום: פושקו)


לאחר החתימה אמר אורי דהן לאתר הרשמי של מכבי חיפה: “שמח להגיע למועדון מוביל בישראל. רצון של כל שחקן להגיע להצטרף לקבוצה עם שאיפות ומטרות כמו מכסי חיפה. מצפה כבר למפגש עם הקהל המדהים בסמי עופר.״המנהל הספורטיבי של מכבי חיפה, גל אלברמן, אמר לאתר הרשמי: ״שמחים לצרף את אורי דהן, שחקן צעיר מוכשר ושאפתן. מועדון הכדורגל מכבי חיפה מאמין ביכולותיו של אורי להפוך לשחקן מפתח בסגל הקבוצה בשנים הקרובות. בהצלחה אורי”.

צוות אתר “גליל עולה”, שאירח בעבר את אורי דהן לראיון, כשהיה שחקן נערים בקרית שמונה, מברך את השחקן בברכת עלה והצלח. מוזמנים לקרוא כתבה על פועלו, שפורסמה אצלנו באתר בשנה שעברה.

עבר לירוק. אורי דהן מוצג באתר הרשמי של מכבי חיפה