כדורגל: המשכיות על הקווים במח’ הנוער של קרית שמונה

אלון זיו וליאור דה כלבו ימשיכו להוביל את קבוצות השנתון, שהובילו בעונות האחרונות.

הנהלת מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה הודיעה על מינוים ראשונים לעונה הקרובה. שחקני קבוצות הדגל של המחלקה – נוער ונערים א’, שמשחקות בליגות העל של שנתונים אלה ויתחילו בחודש אוגוסט את הפעילות – כמו קבוצת נערים ב’ שעלתה לליגת העל אף היא, התבשרו אמש על מינוי מאמנים לקבוצותיהם.

אלון זיו ימשיך עונה נוספת כמאמן הנוער. זיו הצטרף לקבוצה בשליש השני של עונת 16/17, לאחר שבני בן זקן הוקפץ לאימון קבוצת הבוגרים במקומו של מוטי איווניר. זיו המשיך ברצף עד לסיום אותה עונה וגם לעונה שאחריה. האתגר הבא שלו היה אימון בוגרים בליגה הלאומית. זיו פתח את העונה בהפועל עכו, אך נפרד ממנה ובהמשך מונה למאמן הפועל איכסאל – שירדה לליגה א’. בקיץ 2019 חזר לקבוצת הנוער של קרית שמונה – ובשתי העונות האחרונות הוביל אותה למרכז הטבלה.

יציבות עם הנוער. אלון זיו (צילום: פייסבוק מחלקת הנוער קרית שמונה)



ליאור דה כלבו יחל עונה רביעית עם שנתון נערים א’. המאמן העכואי הגיע למועדון לפני שלוש עונות, תפס פיקוד על קבוצת נערים ב’, אך במהרה הוקפץ לאמן את קבוצת נערים א’ והוביל אותה להישארות בליגה, בזכות יחס שערים עדיף במשחקי המבחן מול הפועל חדרה. בעונה שקדמה לזו האחרונה הוביל את קבוצת נערים א’ אל מעל הקו האדום עם ההגעה לקו הסיום הכפוי של העונה. בעונה האחרונה תפס פיקוד על קבוצת נערים א’, שהייתה היחידה בליגת העל שלא שיחקה מעולם בליגה בכירה. למרות זאת, הצליח להוביל אותה לעונה שברוב רובה הייתה מעל הקו האדום של הטבלה – והגיעה עד לשלב רבע הגמר ואפילו הייתה כפסע מהגעה לפלייאוף העליון. את ליאור דה כלבו אירחנו לראיון מקיף, בכתבה בפינת “קבוצת החודש”

עונה רביעית בנערים א’. ליאור דה כלבו (צילום: שער שוויון)