פלאשים בגליל: ימים של אליפות

פינת “פלאשים בגליל” מוקדשת לזכייה של הפועל גליל עליון באליפות הליגה הלאומית, אך עם קריצה גם למחוזות אחרים.

תמונת השבוע: כששרים “עדים לנו כוכבי מרום – לאהבה שהיא חלום”, מתכוונים בדיוק לזה. זיו מרום מקיבוץ להבות הבשן, אוהד מושבע של הפועל גליל עליון מילדות, לא חסך בהתקרחנות יחד עם ילדיו, ברגעים שלאחר הניצחון הדרמטי על הפועל עפולה, שסלל דרך לחזרה המיוחלת מליגת העל. איזה כיף.

זוהר לבקוביץ’ – נשיא הקבוצה, איש עסקים שעושה חיל בעולם ההייטק והסטארט אפים, חזר בעונה הזו למקורות ולקבוצה שאביו, גיורא ז”ל, היה שם כדי לתת את הערך המוסף בזמן וזוהי תמונת הניצחון שלו.
תמיר אברהמס – היו”ר השקט והצנוע, היה שם כדי להניף את צלחת האליפות במלוא התשוקה.
ניר הולנדר (במרכז התמונה) – מנהל הקהילה בקיבוץ להבות הבשן, מקום מגוריו, חגג את העליה עם הגשמת חלום קטן – תמונה משותפת עם אגדות כדורסל: פרשן ערוץ הספורט, שמעון אמסלם (מימין) – כוכב הפועל ת”א בשנות ה-80 וה-90, וארז חזן – אגדת כדורסל גלילית משלנו.
ענבר יזרעאלי – גם היא מלהבות הבשן, אך עם שורשים באיילת שחר, שנתנה אקטסרות של מאמץ בפרסום ברשתות החברתיות ובעידוד מהיציע, יכולה גם היא להנות מההישג ענק עם חיוך שאומר הכל.
את השבוע המיוחד הזה החלה הפועל גליל עליון ביום פינוקים מהנה במלון הגושרים.
וגם את הקהילה הקבוצה לא שכחה: ביום שני בבוקר נערך טורניר כדורסל לכתות ג’-ד’ בבית הבנים בקיבוץ עמיר. נציגות נכבדת של שחקני הקבוצה הבוגרת הגיעו כדי לתמוך ולקבל אנרגיות לקראת יום שלישי הגדול.
וזה כבר מהיום שאחרי העליה לליגת העל. למרות העייפות ומיעוט שעות השינה, התייצבה הקבוצה עם הצוות המקצועי לחגוג אליפות עם תלמידי בית החינוך עמק החולה.
לא נשכח לפרגן גם לעידו קוז’יקרו שלנו – שזכה יחד עם הפועל נעם מגדל העמק באליפות הליגה הארצית.

וכמובן שלא נשכח לפרגן לאבישי גורדון שלנו – שהוביל את הפועל גלבוע גליל כפסע מזכייה באליפות המדינה, וזכה לתמיכה קרובה מצד הקן המשפחתי.
ובמעבר חד לכדורגל – ברק בכר, מאמן מכבי חיפה – אלופת המדינה, שידע 11 שנים מלאות בהצלחות כשחקן וכמאמן עירוני קרית שמונה, הגיע יחד עם עוזרו גיא צרפתי והבדרן ישראל קטורזה, לסופ”ש מהנה באזורנו. ברק בכר התקבל בכבוד גדול בכניסה לחדר האוכל במלון “פסטורל” בכפר בלום ע”י השף המוכשר, אוהד איבגי מקרית שמונה.