טריאתלון: שתי מדליות לספורטאי הגליל בטריאתלון אשקלון

ספורטאי עמותת הספורט כיכבו בטריאתלון אשקלון היוקרתי וחזרו ממנו עם שתי מדליות. רזאן זהוה ממשיכה לככב במעמד הפודיום והפעם עם מדליית הארד. ייטב שוורץ מקיבוץ יראון הצטרפה גם היא לחברתה לפודיום עם אותה המדליה במקום השלישי.

בענף הטריאתלון נכנסו לתקופת התחרויות ואיתה מגיעים גם ההישגים המרשימים של הספורטאים והספורטאיות. ביום שישי האחרון התקיים טריאתלון אשקלון. תחרות גדולה עם מעל ל- 750 ספורטאים וספורטאיות מכל אגודות הטריאתלון במדינה. למחלקת הטריאתלון של עמותת הספורט היו ארבעה נציגים בתחרות ושניים מהם, או יותר נכון שתיים חזרו עם מדלייה על הצוואר.

רזאן זהוה עם מאמנה יואב ביטון

רזאן זהוה ממג’דל שמס, כבר רגילה בסוף התחרות לעמוד על הפודיום וגם הפעם זה קרה. רזאן הגיעה למקום השלישי בקטגוריית גילה (קדטיות: 18-19) וביצעה תחרות נהדרת עם הישגים מצוינים. רזאן ממשיכה לעבוד קשה ולהתקדם והתוצאות לא מאחרות לבוא.

ייטב שוורץ מקיבוץ יראון הראתה לכולם איך מתחרים כמו שצריך ומסיימים תחרות עם חיוך. שוורץ הגיעה גם היא למקום השלישי בקטגוריית גילה (40-44) וזכתה במדליית הארד.

ייטב שוורץ ומדליית הארד

בנוסף אליהן התחרו גם ניצן ודעי מקיבוץ להבות הבשן שהגיע למקום ה- 19 בקטגוריית גילו (14) ובן פרידמן מיסוד המעלה שהגיע לאותו המקום בקטגוריית הקדטים (16-17).

התחרות סוכמה כמוצלחת מאוד ומתכוננים לטריאתלון הוד השרון – תחרות הילדים היוקרתית שתתקיים בשבת הקרובה.