כדורסל גברים: היום נעשה משהו בלתי נשכח?

40 דקות מפרידות בין הפועל גליל עליון לליגת העל. ניצחון בעפולה – ויש חזרה לליגת העל כבר היום. הפסד ידחה את ההכרעה ליום שלישי.

*. צילום: גיל נוימן

קצת פחות מתשע שנים חלפו מאז שהפועל גליל עליון המחודשת העפילה לליגה הלאומית, אחרי שקמה מחדש בשנת 2008 בליגה ב’. היום בצוהריים תוכל הקבוצה להשלים משימה עליונה – לחזור לליגת העל, אחרי 13 שנות היעדרות. הפועל גליל עליון תתארח בשעה 13:00 אצל הפועל עפולה למשחק מספר 4 בסדרת חצי גמר הפלייאוף העליון. ניצחון גלילי = ניצחון בסדרה = העפלה לליגת העל. הפסד גלילי יביא להכרעה במשחק חמישי, שייערך באולם “הפיס” בכפר בלום, ביום שלישי הקרוב.

כמהים לליגת העל. אוהדי הפועל גליל עליון



שתי הקבוצות נפגשו חמש פעמים העונה – בארבע מהם גליל עליון ניצחה – בשלוש מהם בהפרש של עד שתי נקודות – באחד מהם הניצחון הושג בעפולה בזכות שלשה שקלע עומר טל, 4 שניות לתום המשחק. בשבת האחרונה המשחק שנערך בעפולה הסתיים באקורד סיום חד צדדי לזכות עפולה. שחקניה הבולטים של עפולה העונה, הם גם אלה שבלטו בסדרה – צמד הזרים שלדעת רבים הוא הטוב בליגה, הגארד קרון דשילדס והסנטר ג’ימי הול – שלהטו במחצית הראשונה של המשחק האחרון עם 30 נקודות משותפות, אך במחצית השניה הידוק השמירה על הול ע”י גבי צ’אצ’שוילי ואדריאן יוטר, והצרת צעדיו של דשילדס ע”י הגארדים הגלייים בראשות קנדל אנתוני ועומר טל – שקלעו בסך דו ספרתי, עזרה לגליל לזכות בניצחון. גם היום המפתח לניצחון הוא הצרת צעדיהם של דשילדס והול, כמובן שחשוב לתת תשומת לב גם לפורוורד תומר כהן – לתשומת ליבם של אלון ספיר ואיזייאה אייזנדורף, וכן למנוע מהקלע נועם מטלון חופש פעולה. הפועל גליל עליון תצטרך גם את הגארד אנתוני פישר, שדי אכזב העונה, שיביא אקסטרות מניסיונו הרב במעמדים האלה.

כרטיסים למשחק היום נמכרו תוך זמן קצר. האופציה הריאלית לצפייה במשחק היא דרך המסך: צפייה בטלויזיה בערוץ הספורט או צפייה בשידור אינטרנטי בערוץ הטלויזיה של איגוד הכדורסל

לחזור לכפר בלום לחגיגות – לא למשחק חמישי. שחקני הגליל בסיום המשחק האחרון