כדורגל: ממב”ע הבטיחה הישארותה בליגה ב’

צמד של נאג’י אבו ג’בל העניק לבני ממב”ע ניצחון 0:2 ביתי על בית”ר נהריה, שמבטיח את הישארותה בליגה ב’, שני מחזורים לפני תום העונה.

תם ונשלם. מחזור אחד לפני תום העונה, בני ממב”ע מבטיחה את הישארותה בליגה ב’ וכך סוגרת ארבע עונות רצופות בליגה. הקבוצה של ווג’די אלקיש אירחה היום את בית”ר נהריה – שאותה היא ניצחה בתחילת העונה 0:3 באצטדיון בבוקעתא ובמהלך העונה הפסידה 2:1 במשחק שנערך בנהריה. ממב”ע התייצבה למשחק, כשהיא מקדימה ב-5 נקודות את אחווה כפר מנדא, שמדורגת במקום המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה. ממב”ע ידעה שאם כפר מנדא לא תנצח בצפת והיא תנצח את נהריה, היא תוכל להבטיח את הישארותה בליגה.

אז מה היה לנו היום באצטדיון בבוקעאתא? משחק שבו הקהל חיכה זמן רב, עד אשר ראה שערים.  בדקה ה-77 אסעד עמאשה בעט למשקוף ונאג’י אבו ג’בל עט על הכדור החוזר ונגש לרשתה של נהריה. בדקה ה-87 ממב”ע סגרה עניין. חטיפת כדור במרכז המגרש ויציאה להתקפה מהירה הסתיימה בהטעיה של נאג’י אבו ג’בל כלפי שחקני נהריה והשוער האורח ובבעיטה לרשת שקבעה את תוצאת המשחק – ניצחון 0:2 לזכות ממב”ע, שהתבשרה במהלך המשחק – ששער דרמטי בדקה ה-90 מנע מכפר מנדא לנצח בצפת, במשחק שהסתיים בשוויון 2:2. בעקבות התוצאה ממב”ע עולה למקום הראשון בבית התחתון של בית ב’ במחוז צפון א’.

יכולים לשחק בצורה משוחררת עד לסיום העונה. שחקני בני ממב”ע