כדורגל: מסיימים עונה במחלקות הנוער, מחזור חשוב בליגה ב’

סופ”ש עם כדורגל בפתח. זה הזמן להפנות מבט לעבר המשחקים.

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר ולהפנות זרקור לעבר המשחקים. מרבית קבוצות מחלקות הנוער סיימו את פעילותן וכך הגענו למחזור אחרון של משחקים לעונה – דל במשחקים, אך בעל משמעות נכבדת. בגזרת הבוגרים בליגה ב’ עדיין ממשיכים לשחק וצפוי מחזור מרתק. בכתבה זו נפנה זרקור לעבר כל אחד מהמשחקים.

ליגה ב’ – צפון א’, כל המשחקים ביום שישי:

הצגה כפולה באצטדיון בצפת: הפועל עירוני צפת תארח בשעה 14:00 את אחווה כפר מנדא. צפת מוליכה את הבית התחתון של בית ב’ יחד עם מכבי יפיע. יהיה זה משחק אחרון לעונה, מאחר ומ.כ אלנהדה נצרת התפרקה. לצפת נותר לעשות כל שביכולתה, כדי לנצח ולסיים עונה עם טעם טוב.

בשעה 17:00 בני טובא א-זנגריה, שמקדימה בנקודה אחת את הקו האדום של טבלת בית א’, תארח את אחווה שעב – מוליכת הבית, כל זאת כחודש וחצי לאחר שבמשחק הליגה בין הקבוצות טובא ניצחה 0:1 ובסיום המחשחק שחקניה הותקפו באלימות ע”י אוהדים של שעב. טובא, שחזרה מעראבה עם ניצחון 0:2 באמצע השבוע, תקווה להמשיך בפורמה הטובה ובתקווה שתצליח להגדיל את הפער מהקו האדום.

בשעה 14:30 בני ממב”ע תארח את בית”ר נהריה, באצטדיון שבכפר בוקעאתא. ממב”ע מדורגת במקום הרביעי של הבית התחתון, כשהיא מקדימה את הקו האדום בחמש נקודות. נהריה מדורגת במקום השלישי והיא מקדימה ב-6 נקודות את הקו האדום. כל אחת מהקבוצות תרצה לנצח וליהנות משקט נפשי, מחזור אחד לפני תום העונה. המשחק יועבר בשידור ישיר בעמוד הפייסבוק של בני ממב”ע.

שני משחקים באצטדיון אחד, בחינם. שחקני הפועל עירוני צפת (צילום: אילן מאור)





עירוני קרית שמונה – מחלקת הנוער


קבוצת נערים ב’ תארח ביום שישי, בשעה 16:00, במגרש הסינטטי, את מכבי חיפה/נהלל. קרית שמונה מדורגת במקום הראשון ולמעשה זהו משחק ההכתרה שלה כאלופת ארצית צפון והעפלה היסטורית לליגת העל. הקבוצה של אילן עזריה תארח את הקבוצה שמדורגת במקום השמיני בטבלה. בהנהלת מחלקת הנוער קוראים לקהל אוהדי הכדורגל להגיע, כדי להיות שותפים לחגיגה. הרבה הפתעות שמחות מצפות לקהל שיגיע.

קבוצת נערים א’ תארח ביום שבת, בשעה 17:30, את עירוני נשר – שמדורגת מתחת לקו האדום. קרית שמונה הבטיחה כבר את הישארותה בליגת העל, בעוד שיריבתה מוכרחה לזכות בנקודות ורצוי בניצחון, כדי שיהיו לה סיכויים להישאר בליגת העל. קרית שמונה ניצחה את נשר העונה גם במשחק הגביע וגם במשחק הליגה בתוצאה 0:3 (גביע) ו-0:4 (ליגה). קרית שמונה מגיעה אחרי שני הפסדים מאכזבים מאוד להפועל קטמון (3:0) והפועל חיפה (2:0) והיא תרצה לסיים עונה עם טעם טוב וגם להפגין ספורטיביות ברמה הגבוהה ביותר.

בני ממב”ע – מחלקת הנוער

קבוצת נערים ב‘, שמדורגת במקום השלישי בטבלה ובמרחק נקודה ומשחק חסר מהמקום השני, תקווה לסיים את העונה כסגנית האלופה, כשתארח את סקציה מעלות, השמינית בטבלה, ביום שבת, בשעה 17:30, באצטדיון שבכפר בוקעאתא.

בואו לחגוג איתם. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה והמאמן אילן עזריה