תקיפה אלימה כלפי עובדים באגף ההנדסה של המועצה האזורית גולן

מנהל אגף ההנדסה במועצה האזורית גולן, וכמה עובדות באגף הותקפו על ידי תושב. המניע ככל הנראה, צו הריסה שהוצא כנגד אותו תושב. ראש המועצה, חיים רוקח, גינה את המעשה, והתריע גם על השיח המתלהם כלפי עובדי המועצה ברשתות החברתיות.

לפני יומיים התרחש אירוע אלים חריג בבניין המועצה, במשרדי אגף תכנון והנדסה של המועצה האזורית גולן. תושב הגולן הגיע למשרדי האגף, ותקף פיזית את מנהל האגף, מולי שפיגל, וכמה עובדות באגף.

בעקבות האירוע הוזעקו למקום כוחות בטחון והאירוע הועבר להמשך טיפולם. במועצה האזורית גולן אומרים שהרקע הוא ככל הנראה צו הריסה שהוצא לנכס של אותו תושב. הנושא נמצא עדיין בבדיקה.

בעקבות האירוע פרסם ראש המועצה, חיים רוקח, הודעה לתושבים ובה נאמר: “בתקופה האחרונה, אנו עדים להתנהגות פוגענית כלפי נותני שירות, עובדי ונבחרי ציבור. החל מאלימות מילולית,  שיח מתלהם ברשתות החברתיות ומחוצה לו ועד חציית הקו, כפי שאירע אתמול.

ראש המועצה האזורית גולן, חיים רוקח

“אני מגנה בתוקף כל מעשה אלימות. מילולית וכל שכן, פיזית. לא אקבל התנהגות פוגענית כלפי מי מעובדי המועצה ובכלל. עובדי מועצה אזורית גולן, פועלים ככל יכולתם לשירות הציבור, בשקיפות ושיויוניות. נמשיך לשרת את הציבור בנאמנות מתוך עקרונות אלו”.

צילומים: מועצה אזורית גולן