כדורגל: השורדים, היורדים והחוגגים

מחזור משחקים מצומצם במחלקות הנוער בסופ”ש. גולת הכותרת: קבוצת הנוער של בני ממב”ע שדרה בארצית, נערים ב’ של קרית שמונה על סף העפלה לליגת העל.

יום ראשון הגיע – היום של פינת “צעירים בפעולה”, הפינה שעוקבת אחר קבוצות מחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן ואחר מאמני וכדורגלני האזור, הפעילים מחוץ לגבולות הגזרה. בשנתון הנוער היה זה מחזור אחרון לעונה, בשנתון נערים א’ ונערים ב’ מחזור לפני אחרון. אז מה בתפריט? הקבוצה שנשארה בליגה מבלי לעלות על הדשא, הקבוצה שעשתה צעד ענק להבטחת העליה לליגת העל, הקבוצה שנציגיה מבכים ירידה לליגה הארצית לנוער ועוד.

השגרירים

נועם יאסו
– קשרה של קבוצת הנוער של מכבי נתניה הוחלף בדקה ה-46 של המשחק שבו קבוצתו ניצחה 0:2 את בית”ר ירושלים.

ישי בוזורגי – חלוץ קבוצת הנוער של הפועל נוף הגליל, נכנס כמחליף בדקה ה-75 של המשחק שבו קבוצתו הפסידה 2:0 להפועל ראשון לציון. קבוצתו של בוזורגי נשרה לליגה הלאומית.

עוברים לליגה הלאומית. קבוצת הנוער של עירוני טבריה, שמודרכת ע”י אדיר לוי, הובסה 6:0 ע”י מכבי קרית אתא ונשרה לליגה הארצית. בשורותיה רשמו הופעה מלאה שחקני ההגנה, אורי ברנזון ומעיין אורון, המגן אביב לוי הוחלף בדקה ה-61.

גל אלמישלי – חלוץ קבוצת הנוער של הפועל עפולה עלה כמחליף בדקה ה-56 של המשחק מול איחוד בני בקה – וכעבור 3 דקת כבש שער, שקבע שוויון 1:1 זמני. המשחק הסתיים בניצחון 1:3 לזכות איחוד בני בקה.

בני בן זקן – מאמן בני יהודה ת”א מהמחוז הדרומי, שכבר חגגה העפלה לליגת העל, הוביל את קבוצתו למשחק האחרון של העונה – משחק שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1 מול הפועל קרית אונו.

עידו אלמישלי – שחקן הכנף של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, שהוחלף בדקה ה-77 של המשחק בו קבוצתו ניצחה 0:1 את הפועל ת”א.

מפגש “שגרירים” בליגה הארצית של שנתון נערים א’, שם עירוני טבריה של הקשר אביהוא סבתי אירחה את בני סכנין של הקשר נג’ואן סובח. המשחק הסתיים בניצחון 1:5 לזכות סגנית אלופת הליגה מסכנין, בשורותיה נכנס כמחליף נג’ואן סובח בדקה ה-68. אביהוא סבתי הוחלף בדקה ה-82. קבוצתו נשרה בתום המשחק לליגה המחוזית.

מסיים את העונה עם שער. גל אלמישלי



עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער
סיימה את עונת 20/21 עם ניצחון 2:3 במשחק החוץ מול הפועל ר”ג. כבר לאחר 5 דקות של משחק נפסקה בעיטת פנדל לזכות קרית שמונה, שאותה תרגם הקפטן אריאל שרצקי לכיבוש שער יתרון מהיר. בדקה ה-40 הקבוצה המארחת הצליחה לכבוש שער שוויון, שהחזיק דקה אחת – עד אשר בילאל שהין כבש שער שהעניק לקרית שמונה יתרון 1:2 – שהחזיק מעמד עד לדקה ה-89, שבה ר”ג הצליחה לכבוש שער שוויון – שהחזיק מעמד 2 דקות, עד ששער של שחף ספיר קבע ניצחון לזכות קרית שמונה, שמסיימת את העונה במקום השישי והמכובד של טבלת ליגת העל לנוער.

קבוצת נערים א’ באווירת סוף עונה, מאז שהבטיחה את מקומה בליגת העל. אחרי שבשבוע שעבר נחלה הפסד 3:0 במשחק הביתי מול הפועל קטמון, אתמול חזרה הקבוצה מקרית חיים עם הפסד 2:0 להפועל חיפה – שדורגה מתחת לקו האדום טרם המשחק. קרית שמונה התייצבה למשחק בסגל חסר וספגה את שני השערים ב-20 הדקות האחרונות.

קבוצת נערים ב’ הביסה 0:8 את בני אעבלין במשחק ביתי, בו צעדה ביתרון 0:2 בתום המחצית הראשונה – בזכות שערים שכבשו ג’ואן חלבי ואיתי תורג’מן. במחצית השניה ג’ואן חלבי השלים צמד, נוסף על כך שערים שכבשו ינאי משה, דן גרטון, ליאם אלוק, עומר פרנדיאן ורועי טפר, סללו את דרכה של הקבוצה לניצחון גדול, ששומר על פער של 3 נקודות ויחס שערים עדיף משמעותית על מכבי צור שלום, שלמעשה מציב את הקבוצה פסע מהעפלה היסטורית לליגת העל.

בשבוע הבא יחגגו באופן רשמי. שחקני קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה והמאמן אילן עזריה



בני ממב”ע

קבוצת הנוער אמורה הייתה לארח את מ.כ קרית טבעון, שכבר ירדה לליגה המחוזית. טבעון לא התייצבה למשחק וממב”ע ככל הנראה תזכה בניצחון טכני, אך בשל העובדה שצעירי טמרה סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את משחקה מול הפועל כרמיאל, ממב”ע נשארת בליגה בכל מקרה.

קבוצת נערים ב’ התארחה היום למשחק מאתגר מול אלופת הליגה, הפועל דיר חנא, ממנו היא חזרה עם הפסד 3:0, שלמרות זאת שומר אותה במקום השני בטבלת מחוז צפון.

נשארו בליגה, מבלי לעלות לשחק. קבוצת הנוער של בני ממב”ע