כדורסל גברים: חוזרים לעפולה. ממשיכים לנצח?

הפועל גליל עליון תתארח הערב אצל הפועל עפולה למשחק השני במסגרת סדרת חצי גמר הפלייאוף העליון. כל מה שצריך לדעת לקראת המשחק, בכתבה הבאה.

*. כל התמונות צולמו ע”י גיל נוימן

שלושה ימים לאחר שזכתה בניצחון ביתי דרמטי 73:74 במשחק הראשון בסדרת חצי גמר הפלייאוף העליון, תתארח בשעה 21:15 הפועל גליל עליון אצל הפועל עפולה למשחק מספר 2 בסדרת חצי גמר הפלייאוף העליון – שלושה ימים לפני משחק מספר 3 בסדרה, שייערך באולם “הפיס” בכפר בלום. אם הפועל גליל עליון תצליח לנצח הערב בעפולה, המשחק ביום שלישי יוכל להיות על תקן משחק ההעפלה לליגת העל. הפסד יביא לתוצאת שוויון 1:1 בסדרת הטובה מחמישה משחקים.

ערב גדול של הקפטן. אלון ספיר במשחק האחרון



בכתבת הפרומו לקראת המשחק הראשון הזהרנו מכך שעפולה קבוצה עיקשת, שרבים ממשחקיה הסתיימו בהפרשים נמוכים. כמה צדקנו? קבלו את הנתון הבא: למרות שעפולה לאורך המשחק כולו לא הצליחה להיות בעמדת יתרון אפילו פעם אחת, המשחק הוכרע רק בשניות האחרונות – בזכות התעלות בפעולות הגנתיות והתקפיות של אדריאן יוטר, כל זאת שלושה ימים לאחר שעפולה זכתה בניצחון דרמטי 69:71 על  לאחר שמשחק הליגה השני בין הקבוצות, שנערך בעפולה, הסתיים בניצחון 72:74 לזכות גליל – בזכות שלשה דרמטית של עומר טל, ארבע שניות לתום המשחק. יש לנו את כל הסיבות לצפות לעוד משחק דרמטי ובכלל לסדרה דרמטית וקשוחה.

חילק הרבה אסיסטים, אך לא הרבה לקלוע. עומר טל



ביום רביעי האחרון הפועל גליל עליון נהנתה מערב מוצלח של הפורוורדים אלון ספיר ואייזיאה אייזנדורף, שחיפו על יום לא מוצלח מבחינת אחוזי הקליעה של הגארדים קנדל אנתוני ועומר טל – שסיפק 7 אסיסטים חשובים. גם הגארד עתיר הניסיון אנתוני פישר לא הביא מספיק מהניסיון שלו במאבקים מסוג זה. גליל תצטרך הערב את הגארדים שלה עם תפוקת נקודות גבוהה יותר, את גבי צ’אצ’שוילי עם משחק נוסף טוב (8 ריבאונדים ו-6 נקודות) ואת אדריאן יוטר דומיננטי יותר לפרקים ארוכים. מנגד, שחקני הגליל יצטרכו להדק את המאמצים להצרת צעדיהם של צמד הזרים המצוינים של עפולה – הגארד קרון דשילדס שקלע 23 נקודות והסנטר ג’ימי הול – שקטף 12 ריבאונדים וקלע 10 נקודות. תשומת לב מוגברת נדרשת לתת גם למידוענו, הרכז גוני יזרעאלי והקלע נועם מטלון, שניהם עתירי ניסיון וקבלות במעמדים כאלה.

המשחק הערב ייערך בשעה 21:15, בהיכל הספורט בעפולה (דרך רבין, צומת עפולה עילית). הכניסה חופשית. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט. למעוניינים לצפות במשחק דרך המחשב או הסמארטפון, נציע להיכנס בזמן המשחק לערוץ הטלויזיה האינטרנטי של איגוד הכדורסל .

אם זורם לכם, תגיעו. אוהדי הפועל גליל עליון במפגן עוצמה