כדורגל: טובא קפצה מעל הקו האדום

ניצחון 1:3 שהשיגה בני טובא במשחק מול סקציה מעלות מעלה את הקבוצה אל מעל הקו האדום.

בני טובא א-זנגריה יוצאת לסופ”ש עם מנה גדושה של אוויר לנשימה. הקבוצה של פחרי עסקאלה ירדה ביום שלישי האחרון למקום הלפני אחרון של הבית התחתון של טבלת צפון א’ בליגה ב’, מיקום המוביל בתום העונה למשחקי המבחן על ההישארות בליגה – זאת בעקבות ניצחון 2:3 שהשיגה צעירי סכנין במשחק מול אחווה שעב. היום סכנין הייתה חופשית ממשחקים וטובא התייצבה למשחק ביתי באצטדיון בצפת מול סקציה מעלות, שבחודש שעבר הביסה את טובא 0:4 במשחק שנערך בצפת. טובא התייצבה למשחק, כשהיא מרוחקת שתי נקודות ומשחק חסר מסכנין וידעה שרק ניצחון יעלה אותה מעל סכנין. מעלות, שהקדימה טרם המשחק את טובא ב-6 נקודות, קיוותה לניצחון נוסף שהיה מקרב אותה להבטחה סופית של ההישארות בליגה.

טובא פתחה את המשחק עם מגמה התקפית, שהניבה פירות במחצית הראשונה. בדקה ה-20 שער שכבש אחמד ח’טיב העלה אותה ליתרון 0:1, רבע שעה מאוחר יותר שער שכבש נא’אל אבו עוואד, מלך שערי הקבוצה, הכפיל את יתרונה של טובא ל-2:1. דקות לפני הירידה להפסקת המחצית הצליחה מעלות לכבוש שער מצמק, שקבע את תוצאת המחצית הראשונה – 1:2 לזכות טובא.

במחצית השניה שוב טובא הצליחה לכבוש. בדקה ה-50 נא’אל אבו עוואד השלים צמד והעלה את קבוצתו ליתרון 1:3. לשחקן היה זה שער שביעי העונה. רבע שעה מאוחר יותר ספג בלאל שיני כרטיס צהוב שני, שהותיר את טובא בעשרה שחקנים. מעלות לא הצליחה לנצל את היתרון המספרי, כדי לחזור לתמונת המשחק ובסיום טובא חגגה ניצחון 1:3, שמעלה אותה אל מעל הקו האדום. 

ניצחון חשוב במאבקי התחתית. שחקני בני טובא