כדורגל: בלי מנצחות ומפסידות בבית ב’ בליגה ב’

בני ממב”ע והפועל עירוני צפת הוסיפו נקודה למאזנן במשחקי היום. רשמים מהם, בכתבה הבאה.

בני ממב”ע והפועל עירוני צפת, שתי הנציגות שלנו בבית התחתון של מחוז צפון א’ בליגה ב’, הוסיפו היום נקודה למאזנן, שלושה ימים אחרי שצפת חזרה מהגולן עם ניצחון 0:2.

בני ממב”ע חזרה ממשחק החוץ מול בני כאבול עם תוצאת שוויון 2:2. כאבול, שניצחה במשחק בגולן 1:2 משער שהובקע בתוספת הזמן, בעוד שהמשחק הקודם שנערך בכאבול הסתיים בשוויון 1:1, מסיימת עונה בלי הפסדים במשחקים מול ממב”ע. כאבול הוליכה פעמיים במחצית הראשונה, משערים שהובקעו בפתיחת המשחק ובשלהי המחצית הראשונה, בין לבין הצליח נאג’י אבו ג’בל לכבוש שער שוויון זמני. בדקה ה-70 איהם זהוה העביר כדור רוחב לעברו של תא’אר עמאשה, שבעט בעיטה מצוינת לרשת של כאבול וקבע את תוצאת המשחק. בעקבות התוצאה ממב”ע מרוחקת 8 נקודות ומשחק עודף מהמקום המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה.

בעונה הבאה ינסו לנצח את כאבול. שחקני בני ממב”ע



בצפת אירחה הקבוצה המקומית את בית”ר נהריה. לאחר ששני המשחקים הקודמים הוכרעו עם ניצחונות ביתיים לכל צד, היום היה זה משחק שומם ודל באירועים ליד השערים. משחק שאין הרבה מה לספר עליו, מלבד תוצאת הסיום – 0:0, שמציבה את שתי הקבוצות ואת מכבי יפיע בראשות הבית, כשלכל קבוצה 30 נקודות והן מקדימות ב-9 נקודות ומשחק עודף את המקום המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה.

נפרדו כידידים. אסף פחימה וחבר מהימים הזוהרים בבית”ר נהריה בעשור הקודם (צילום: מאיר ינקו – חדש בגליל)