כדורגל: הצגה כפולה בצפת

בני טובא והפועל עירוני צפת יארחו את משחקיהן בצפת, ממב”ע תתארח בכאבול.

שישי של כדורגל בגזרת מחוז צפון א’ של ליגה ב’ מעבר לפינה. רגע לפני שזה קורה, זרקור לעבר כל אחד מהמשחקים. מה בתפריט? הצגה כפולה בצפת,ניסיון לשבירת קרח של ממב”ע ועוד. סיקורי המשחקים יעלו ביום שישי אחה”צ.

האצטדיון העירוני בצפת יארח הצגה כפולה (הכניסה חופשית). בשעה 13:00 בני טובא א-זנגריה תארח למשחק תחתית חשוב את סקציה מעלות. טובא ממוקמת במקום הלפני אחרון של בית א’ – מיקום שבסיום העונה שולח למשחקי המבחן על הישארות בליגה. הקבוצה של פחרי עסקאלה מרוחקת שתי נקודות ומשחק חסר מחוף מבטחים. בצוהריי שישי מצפה לה משחק חשוב מול סקציה מעלות, שלאחרונה הנחילה לה תבוסה בשיעור 4:0 במשחק שנערך בצפת. מעלות מקדימה ב-6 נקודות ומשחק עודף את טובא – והיא תרצה לנצח שוב ולהבטיח הישארות בליגה. טובא מוכרחה לנצח, כדי לצמצם פערים ולא למצוא את עצמה בתסבוכת קשה יותר.

מוכרחים לנצח. שחקני בני טובא



עוברים לבית ב’. בשעה 15:30 הפועל עירוני צפת – שניצחה באמצע השבוע 2:0 את בני ממב”ע, תפגוש ל”משחק הצמרת” של הבית התחתון את בית”ר נהריה, שמוליכה את הטבלה בזכות יחס שערים עדיף על פני צפת. במשחק הליגה שנערך בנהריה צפת הפסידה 1:0, בשל התייצבות בסגל של 13 שחקנים בלבד. במשחק שנערך בצפת ניצחה הקבוצה הביתית 0:3 – בזכות שערי בכורה העונה שכבשו אושר שמקה וגל יצחק, וכן שער שכבש אסף פחימה – שעלה עם נהריה לליגה א’, לפני 10 שנים.

“מפגש צמרת” של הבית התחתון. שחקני הפועל עירוני צפת (צילום: אילן מאור)



בשעה 14:30 בני ממב”ע תתארח אצל בני כאבול – שאותה היא לא הצליחה לנצח בשני המשחקים הקודמים. במשחק שנערך בגולן הצליחה כאבול לנצח 1:2 – בזכות שער דרמטי בתוספת הזמן. במשחק שנערך בכאבול נפרדו הקבוצות בתוצאת שוויון 1:1. בעקבות ההפסד מול צפת באמצע השבוע, ממב”ע ממב”ע מדורגת במקום השלישי בבית – כשהיא מקדימה את הקו האדום ב-7 נקודות ורחוקה נקודה אחת מפסגת הטבלה. האם ממב”ע תצליח בניסיון האחרון לעונה לנצח את כאבול? מסקרן מאוד. מה שכן, המשחק ישודר בשידור ישיר ע”י ענאן עמאשה, בעמוד הפייסבוק של בני ממב”ע .

הגיע הזמן לשבור את הקרח. שחקני בני ממב”ע