פרס חינוך מחוזי לבית ספר מצודות

בית הספר מצודות בקרית שמונה זכה בפרס החינוך המחוזי. הפרס ניתן על פדגוגיה חדשנית והישגים יוצאי דופן, שהושגו למרות הקושי העצום שהציבה מגפת הקורונה על שגרת הלמידה בבית הספר.

מנהלת בית הספר שולה בן שטרית השתתפה ביום חמישי האחרון בטקס חגיגי במעמד מנהלת המחוז ד”ר אורנה שמחון, ובו חולקו פרסי הצטיינות לבתי ספר קיבלה את הפרס. הפרס ניתן לבית ספר מצודות בשנה מאתגרת במיוחד בה נאלצו התלמידים לבלות את מרבית השנה בלמידה מרחוק.

בנימוקים לזכיית בית הספר מצודות נכתב: “,בית הספר ‘מצודות’ הוא בי”ס בעל תפיסת עולם מגובשת ומנהיגות נוכחת המציבה מטרות ויעדים ומכוונת להשגתם, תוך הערכה מתמדת לצמצום פערים בין החזון למציאות.

“בית הספר פועל ליישום מדיניות של למידה משמעותית הפורצת את גבולות המקום והזמן ומתקיימת בסביבות למידה חדשניות, המביאות לידי ביטוי ויישום תהליכי פמ”ע (פדגוגיה מוטת עתיד) לצד חשיבה, חדשנות, יצירתיות ומתן הזדמנות ללומד להביא עצמו לידי ביטוי, תוך יצירתיות ושותפות בתהליכי הלמידה. הצוות החינוכי שוקד על כתיבת תוכניות לימודים ייחודיות, והלמידה מתקיימת בחללים שונים, ובמרחב הוירטואלי”.

בעירייה גם הביעו נחת מהבחירה של בית ספר מצודות, ובהודעת העירייה נאמר: “זו גאווה עצומה עבורנו, ואנו מברכים את כל הצוות על הטמעה  יוצאת דופן של פדגוגיה חדשנית והובלת בית הספר להישגים יוצאי דופן”.

מנהלת בית הספר מצודות, שולה בן שטרית, עם הפרס

צילומים: עיריית קרית שמונה