כדורגל: מח’ הנוער של ממב”ע וקרית שמונה חוזרות לפינאלה

סופ”ש עם מעט משחקים במחלקות הנוער, בעקבות ההחלטה על קיצור העונה.

קבוצות מחלקות הנוער חוזרות לפעילות משחקי הליגה, אם כי במתכונת חלקית – זאת בעקבות החלטת ההתאחדות לכדורגל לקצר את העונה בשנתונים התחרותיים: נוער, נערים א’ ונערים ב’ וההחלטה שכל משחקי הליגות הצעירות יותר יגיעו לסיומם עד ליום שני הקרוב – כשלקבוצות ניתנת רשות בחירה אם להתייצב למשחקים או לא, מה שגורם למיעוט משחקים בגזרת מחלקות הנוער. למעשה, רק קבוצת הנוער של בני ממב”ע וארבע קבוצות ממחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה יתייצבו למשחקי סופ”ש.

קבוצת נערים א’ של הפועל עירוני צפת חזרה ביום שלישי האחרון למעגל המשחקים, כשאירחה את הפועל נחף, שאותה היא הקדימה ב-6 נקודות. צפת עלתה שוב בהרכב משולב עם שחקנים מקבוצת נערים א’ ושחקנים מקבוצת נערים ב’. צמד שכבש אושר הלל (3,37), שחקן קבוצת נערים ב’, ומנגד שער שכבשה היריבה בדקה ה-6 , יצרו יתרון 1:2 לזכות צפת בתום המחצית הראשונה. במחצית השניה הצליחה הקבוצה האורחת לחולל מהפך עם שערים בדקה ה-56 ובדקה ה-85 ולנצח 2:3. המשחק התנהל בצורה ספורטיבית. בסיום המשחק שחקני צפת כיבדו את שחקני היריבה בארטיקים ושתיה.

שמטו יתרון ונחלו הפסד. שחקני קבוצת נערים א’ של הפועל עירוני צפת והמאמן ג’קי מלול



מכאן נמשיך להפניית זרקור לעבר משחקי סופ”ש במחלקות הנוער השונות:

בני ממב”ע


שישי, 16:00, קיבוץ עין המפרץ: קבוצת הנוער, שמקדימה את הקו האדום של הליגה הארצית ב-3 נקודות, כשנותרו שני משחקים עד לסיום העונה, תתארח אצל הפועל מטה אשר – שמדורגת מתחת לקו האדום. ניצחון של ממב”ע יבטיח את הישארותה בליגה. הפסד עלול יהיה להוריד אותה מתחת לקו האדום. תוצאת תיקו תדחה את ההכרעה לסופ”ש.

לנצח – ולהישאר בליגה. שחקני קבוצת הנוער של בני ממב”ע



עירוני קרית שמונה

שישי, 16:00, המגרש הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת ילדים ב’ תסיים את העונה במשחק ביתי מול בני סכנין.

שבת, 11:00, בית נגלר – חיפה: קבוצת נערים ג’, שמדורגת במקום הראשון ביתרון של 4 נקודות ומשחק עודף, תתארח אצל מ.ס רובי שפירא, שמדורגת במקום הלפני אחרון. יהיה זה משחקה האחרון העונה של הקבוצה. ניצחון יעניק לה זכייה באליפות, כל תוצאה אחרת תהפוך אותה לתלותית בתוצאות שתשיג מכבי אחי נצרת.

שבת, 11:00, המגרש הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת הנוער, שכבר איבדה עניין במשחקי הליגה עם הבטחת מקומה בפלייאוף העליון, תארח את האלופה הטריה, מכבי חיפה – לה זו זכייה באליפות שניה. החיפאים למעשה יוכתרו במשחק זה. קרית שמונה תעשה הכל, כדי לחקות את הקבוצה הבוגרת ולמנוע מהחיפאים לנצח.

שבת, 17:00, המגרש הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת נערים א’, שכתוצאה מקיצור העונה הבטיחה את הישארותה בליגת העל, למרות שנותרו עוד שלושה מחזורים עד לתום העונה, תארח את הפועל קטמון ירושלים – שמקדימה ב-5 נקודות את הקו האדום. במפגש הקודם בין הקבוצות, שנערך בחול המועד פסח, הירושלמים הגיעו למשחק אחרי שעות מרובות בדרכים, עלו למשחק בלי חימום משמעותי – ולמרות זאת ניצחו 1:2 וחגגו ניצחון ראשון העונה, שהעלה את הקבוצה על מסלול טוב יותר. 

רוצים לחגוג אליפות. קבוצת נערים ג’ והמאמן בהא הייב