כדורסל גברים: המהפכנים של צפת בפעולה

מ.ס “דניאל” צפת מסיימת עונה עם ניצחון 73:75 על אליצור גבעת שמואל, שהוליכה ברוב שלבי המשחק. צפת מסיימת עונה במקום השלישי בליגה הארצית.

עונת 20/21 הסתיימה בגזרת מ.ס “דניאל” צפת. עונה ארוכה, שבה השפעות הקורונה גרמו להפסקת פעילות של כחודשיים, עונה שבה בוטלו משחקי הפלייאוף – דבר שהפחית משמעותית מסיכוייה של צפת להיאבק על עליה לליגה הלאומית, בליגה עם טבלה מבולגנת ולא אחידה מבחינת כמות המשחקים ששיחקו הקבוצות.

מ.ס “דניאל” צפת, שביום ראשון ניצחה בביתה 79:87 את בית”ר כפר יונה, סיימה הערב עונה נוספת בליגה הארצית – הפעם במקום השלישי בטבלה. הקבוצה של שלום (פופי) חדד ושי קדוש התארחה אצל אליצור גבעת שמואל, שמדורגת במקום הלפני אחרון ומקווה להינצל מירידה לליגה א’.

היה זה משחק שבו הקבוצה המארחת צעדה ביתרון ברוב דקות המשחק, במהלך המחצית הראשונה זה התבטא בפער דו ספרתי לא קטן – 10:28 בתום הרבע הראשון ו-29:45 בתום הרבע השני. במחצית השניה צפת נראתה טוב יותר וכרסמה בהדרגה ביתרון של הקבוצה המארחת – שבתום הרבע השלישי עמד על 54:63. ברבע האחרון צפת המשיכה במאמציה, דקה וחצי לסיום היא עלתה ליתרון ראשון במשחק – בזכות סל שקלע אליאב אוחנון. שניות ספורות לסיום, במצב של שוויון 73:73, עבירה שנעשתה על רון סבג תורגמה לצמד קליעות עונשין. התגובה של גבעת שמואל הייתה ניסיון כושל לקליעה מחוץ לקשת. בסיום, ניצחון 73:75 לזכות צפת.

רשימת קלעים מ.ס “דניאל” צפת: שון לבנובסקי – 28, אליאב אוחנון – 20, רון סבג – 14, אלון לוין – 7, פקונדו גרוצקי – 4, ג’רמיין הול – 2.

עונה שמסתיימת עם תחושת אכזבה מסוימת, אך עם ראש מורם. שחקני מ.ס “דניאל” צפת והמאמן שלום (פופי) חדד