פורום עסקים עירוני ליזמות תיירותית

עיריית קרית שמונה יוזמת הקמה של פורום משותף לכל מי שעוסק בתיירות בעיר. מפגש חשיפה של הפורום יתקיים ביום חמישי הקרוב בבית החאן.

בשנתיים האחרונות ניכרת התקדמות בתחום התיירות בקרית שמונה, הפיתוח של פארק הזהב, פארק קק”ל ופארק המטוס מביא לעיר יותר ויותר מטיילים ונופשים. בהתאם לזה יש גם גידול בכמות העסקים שמתפרנסים מתחום התיירות. בעירייה ראו לנכון להקים פורום משותף לכל מי שקשור לתחום התיירות. זאת בשיתוף משרד הכלכלה והתעשייה והרשות לעסקים קטנים ובינוניים.

בהודעה מטעם העירייה נכתב: “רוחות הקיץ כבר מורגשות באוויר, ואיתן התנועה ההולכת וגוברת של מטיילים שמגיעים לצפון – כדי להכין אתכם-ן לעונה הקרובה אנחנו פותחים ממש בקרוב פורום עסקים עירוני ליזמות תיירותית”,

פיתוח תיירותי בפארק המטוס

ביום חמישי הקרוב 27.5.21  בשעה 17:00 יתקיים אירוע חשיפה של הפורום, וכל מי שיש לא נגיעה כלשהי לתחום התיירות מוזמן לאירוע הזה. בעירייה אומרים שכדאי גם לבעלי עסקים שלא פנו עד היום לקהל תיירותי להגיע למפגש, כי ייתכן וההשתתפות בפורום תעניק להם מידע שיכול לחשוף אותם לקהל הזה.

“עולם התיירות מורכב ועשיר הרבה יותר ממה שהתרגלנו לחשוב”, נכתב בהודעה.  “ישנם קהלים שלמים שלא מקבלים פה מענה כגון קבוצות עובדים מחברות היי-טק, קבוצות של גמלאים, תיירות חוץ, מסיבות רווקות, קבוצות של תיירות חינוכית וחברתית ועוד.

פארק אקסטרים המתוכנן לקום בקרית שמונה

“לכל אחד מהם יש תכנים שונים שמתאימים לו, דרכי שיווק ייעודיות ועוד. נוסף על כך ספקי תוכן שיודעים להתארגן כך שיציעו ‘חבילות’ של יום פעילות שלם, יוצרים לעצמם יתרון משמעותי ונהנים מנתח שוק גדול יותר.

בהודעת העירייה מנוסחות  שאלות או אמירות שמופנות לבעלי העסקים על מנת שהם יוכלו לבחון את הרלוונטיות של הנושא עבורם, כמו למשל:  

האם אתם יוצרים תוכן שיכול להתאים לקבוצות מאורגנות?

האם אתם יכולים להרחיב את סל המוצרים בעסק שלכם כך שהוא יתאים לפעילויות גיבוש משפחתיות, בילוי של זוג או יום כיף לקבוצת חברות?

האם יש לכם ידע שאתם יכולים להעניק למעסיקים, שרוצים להעשיר את העובדים שלהם?

אתם אלופים באוכל ובאירוח? יש לכם סיפור ייחודי לספר ואתם מסוג האנשים שמרתקים את השומעים שלהם? יודעים ליצור חוויה?