מפגש סולידריות צפוני דרומי בזום

תלמידים מבית ספר נוף הרים בסאסא קיימו מפגש וירטואלי בזום עם תלמידים מהעיר יבנה, שנמצאת בימים אלה תחת התקפות טילים מרצועת עזה. הוחלט במפגש לפתוח קבוצת וואטסאפ משותפת.

תלמידי נוף הרים בזמן המפגש. צילום: מועצה אזורית הגליל העליון

תלמידי כיתות ו’ מבי”ס ‘נוף הרים’ בסאסא ערכו השבוע מפגש בוקר משותף עם תלמידי כיתות ו’ מבית הספר “פרדס צפוני” מיבנה באמצעות זום. היוזמה למפגש עלתה דרך התכתבות בפייסבוק בין מורות ומורים שמעוניינים לקיים מפגשי זום משותפים, עם כיתות מאזור הדרום והשפלה, אשר נמצאים בלמידה מרחוק, עקב המצב הביטחוני.

התרגשות גדולה היתה  גם בקרב המחנכות, מעצם השיחה המשותפת והעידוד, דרך קביעת פתיחת קבוצת וווטסאפ משותפת, ומפגש משותף נוסף אשר יוביל אולי בהמשך למפגשים נוספים.

בית הספר “פרדס צפוני” ביבנה

במהלך המפגש בזום התלמידים הציגו זה את זה בקצרה, כאשר תלמידי “נוף הרים” שאלו שאלות המתאימות לימים אלה, בנוגע לתחושות, לרגשות ולהתמודדות תלמידי הדרום בימים אלה. החבר’ה מיבנה ענו על כל השאלות באופן בוגר, שיתפו על פועלם, כיצד הם חשים, מתנהגים בשעת חירום, מה הם לוקחים איתם למרחב המוגן וכיצד תקופת הקורונה תרמה להתמודדות עם המצב החירום היום.

נורית פיהא ואורלי פרג׳ון, מחנכות הילדים מבי”ס “נוף הרים”: “בסיום המפגש ביקשו התלמידים להחליף מספרי טלפון, וכן הועלתה הצעה מבורכת לפתוח קבוצת וואטסאפ משותפת, כדי לשמור על קשר גם בזמן שיגרה. התלמידים שלנו הזמינו את חבריהם החדשים להגיע ולבקר בצפון ואנו מקוות שהמפגש יגיע יותר מהר ממה שנרצה ונייחל.”