דגלים וצפירות כאקט הזדהות

צעירים מקרית שמונה יצאו להפגין הזדהות עם תושבי הדרום וחיילי צה”ל בצומת רסקו, כשבמקביל נהגים שעברו הפעילו את צופרי המכוניות כדי להביע תמיכה והזדהות

כאילו משום מקום החלה התלקחות הן מבית והן מחוץ. צה”ל פועל ברצועת עזה, והמשטרה מנסה לעשות סדר במוקדים רבים של התפרעויות. בתוך כל המהומה הזאת הגליל העליון הפך למקום השקט ביותר במדינה.

אולם אי אפשר להישאר אדישים לנוכח מה שקורה, וצעירים מקרית שמונה חשו שהם צריכים לעשות מעשה, גם אם מדובר במחווה סמלית. עשרות צעירים יצאו להפגנת הזדהות בצומת רסקו, והביעו תמיכה ביישובי הדרום והמרכז ובחיילי צה”ל וכוחות הביטחון. הנהגים שעברו במקום, וראו את המפגינים, צפרו במכוניותיהם כדי להביע את הזדהותם.

תוך כדי ההפגנה פרסמה עיריית קרית שמונה הודעה לתושבים לבוא ולהזדהות, ובהודעה נאמר גם: “תושבי קריית שמונה שידעו ימים קשים בעבר, ימים של לחימה וטרור, מחזקים את אחינו ואחיותינו תושבי הדרום והמרכז אשר נמצאים בחזית הלחימה.

“אנו מחבקים אתכם ברגעים קשים אלו וקוראים לממשלת ישראל לעשות הכל על מנת להחזיר את את השקט למדינה כשידנו על העליונה. אנו מחזקים את חיילי ומפקדי צה”ל ואנשי כוחות הביטחון שעושים הכל כדי להגן על המדינה שלנו ולנצח את המערכה. אנו מזמינים את תושבי עוטף עזה ויישובי הדרום והמרכז להגיע ולהתארח אצלנו בקריית שמונה”.

צילומים: עיריית קרית שמונה