הרובוטים שמנקים את הבריכות

חברת מיטרוניקס, שמייצרת רובוטים לניקוי בריכות שחיה, בונה מרכז לוגיסטי חדש בפארק התעשייה דלתון בהשקעה של 15 מיליון שקלים. זאת במקביל להרחבה משמעותית של כושר הייצור

תחילת עבודות ההקמה של המרכז הלוגיסטי בפארק דלתון

חברת מיטרוניקס, המחזיקה 50% מהשוק העולמי בתחום יצור רובוטים לבריכות פרטיות ובריכות ציבוריות, בונה מרכז לוגיסטי בפארק דלתון בצפון הארץ. זאת בנוסף ל- 6000  מ”ר שנבנו בשנתיים האחרונות עבור מיטרוניקס על ידי חברת תפן יזמות.

בסהכ כ- 15 מיליון שח השקיעה החברה בהתרחבות המפעל ובשילוב של מערכות אוטומציה ורובוטיקה בכדי להגדיל את קצב הייצור. “מטרת הרחבת המפעל בשנתיים האחרונות הינה לשלש את יכולות הייצור באתר דלתון ולהתאים לקצב הצמיחה של הארגון.” אמר גיא ליפשיץ סמנכ”ל תפעול במיטרוניקס.

ראשי הרשויות המשתתפות בפארק דלתון, עם סמנכ”ל מיטרוניקס, גיא ליפשיץ

המרכז לוגיסטי שנבנה בימים אלה על ידי תפן יזמות ישתרע על 3000 מ וגובהו יהיה כ 12 מ’ ישמש מחסן לוגיסטי נוסף למחלקות היצור. לחברת מיטרוניקס 2 מפעלים בארץ, בקיבוץ יזרעל ובפארק תעשיות דלתון.

למיטרוניקס 5 חברות בת המנהלות את השיווק בארה”ב, אוסטרליה, צרפת וגרמניה. מיטרוניקס הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה וחצתה את רף מיליארד שח בהכנסותיה החברה מוערכת ב 7 מילארד ₪. חברי קיבוץ יזרעל מחזיקים ב- %57 מן המניות.

סרטון על חברת מיטרוניקס

צילומים: אבן צור תקשורת