כדורסל גברים: למשוך בחבל ולהעפיל לחצי הגמר

הפועל גליל עליון תארח למשחק שלישי בסדרה את הפועל חבל מודיעין. המנצחת תעפיל לחצי הגמר, המפסידה מסיימת את העונה.

סדרת רבע גמר הפלייאוף העליון של הליגה הלאומית בכדורסל אמורה להגיע בערב יום שלישי לסדרה. ייתכן שהמצב הביטחוני יגרום לדחייה של משחקים. לעת עתה ובתקווה שלא רק לעת עתה, הפועל גליל תארח בערב יום שלישי, בשעה 19:40, את הפועל חבל מודיעין. גליל עליון ניצחה בשבוע שעבר 88:96 – לאחר שפיגרה ברבע הראשון 33:15. ביום שישי נחלה הקבוצה הגלילית הפסד 86:82 – בפעם השניה בתוך חודש גליל שילמה מחיר יקר על חוסר ריכוז במשחק חוץ מול חבל מודיעין.

אז מה צפוי הפעם? עד כה בשני משחקי הליגה ושני משחקי הפלייאוף, המאזן עומד על 2-2. כל המשחקים הסתיימו בהפרשים חד ספרתיים. במשחק הביתי הקודם גליל השתלטה על המשחק מהרבע השני ולמעשה יתרונה לא עמד בפני סיכון במהלך המחצית השניה. במשחק שהיה ביום שישי התפתח משחק צמד מאוד לכל אורכו, משחק שבו היתרון החד ספרתי עבר מצד לצד. כמו בשני משחקי הבית הקודמים שלה, גם הפעם חבל מודיעין היייתה מרוכזת יותר בדקות האחרונות, אך נהנתה גם מערב מוצלח מחוץ לקשת, ידעה לנצל טוב יותר איבודי כדור ליצירת נקודות. 

צריכים אותו עם מספרים טובים יותר. אייזיאה אייזנדורף (צילום: גיל נוימן)

אין כבר סודות וידוע לכל, שלייס דאן – מהגארדים המובילים בליגה, שקלע 31 נקודות במשחק האחרון – לצד 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, הוא השחקן המרכזי של חבל מודיעין בחולייה האחורית. בקו הקדמי למדנו להכיר את יכולותיו של סטורם וורן לאורך השנים, במשחק האחרון הוא קלע 24 נקודות וקטף 12 ריבאונדים. שני השחקנים סחטו לא מעט עבירות משחקני הגליל. הצרת צעדיהם ע”י צמד הזרים של הגליל, הגארד קנדל אנתוני ושחקן הפנים אדריאן יוטר היא הכרחית במשחק הזה. כמובן שחשוב לתת תשומת לב לשחקנים נוספים, דוגמת הרכז הוותיק גיא דותן המנוסה – שקלע 8 נקודות, קטף 5 ריבאונדים, חילק 9 אסיסטים ואיבד 5 כדורים – הגארד/פורוורד דניאל דנינו אמנם קלע באחוזים רעים מתוך הבקבוק, אך עם 4/7 מחוץ לקשת ועוד 5 ריבאונדים, אין ספק שלשחקני הקו האחורי של הגליל בדגש על אנתוני פישר ועומר טל וכן עם תמיכה של השחקנים הרב גונים, הפורוורדים אלון ספיר ואייזיאה אייזנדורף, גליל תצטרך לתת מענה ליכולות של השחקנים הללו ובמקביל לייצר התקפות ונקודות משלה.

תמיכה קולנית והדוקה מצד הקהל הכרחית לניצחון. הכניסה היא רק לבני 16 ומעלה העומדים בתנאי התו הירוק או לצעירים מגיל זה, שיעברו בהצלחה בדיקה מהירה מחוץ לאולם (יש להגיע שעתיים לפני המשחק). במידה ואינכם בעלי מנוי, יש לרכוש כרטיס באופן אינטרנטי. לרכישת כרטיס, הקליקו כאן . אפשרות הצפייה דרך מסך היא בשני אופנים: צפייה בטלויזיה בערוץ הספורט וצפייה בערוץ הטלויזיה האינטרנטי של אתר איגוד הכדורסל

בלי תירוצים – כולם מגיעים. אוהדי הגליל במפגן עוצמה (צילום: גל קאלו)