כדורגל: חגיגת כיבושים של “השגרירים”

נציגי האזור בקבוצות ברחבי הארץ הצטיינו עם כיבושי שערים. הצלחות גם ללא מעט קבוצות ממחלקות הנוער. על כך בכתבה הבאה.

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות מחלקות הנוער של הגליל העליון והגולן ואחר מאמני וכדורגלני הגליל העליון והגולן, במהדורת תחילת שבוע ועם מבט לעבר המשחקים הצפויים בימי החול הקרובים. גולת הכותרת הפעם – הרבה שערים שהובקעו ע”י “השגרירים” – השחקנים המשחקים מחוץ לגבולות הגזרה. 

השגרירים

מתחילים בליגת העל לנוער. תגידו מזל טוב לנועם יאסו – קשר קבוצת הנוער של מכבי נתניה, נכנס כמחליף בדקה ה-68 של משחק הדרבי מול בית”ר טוברוק – וכעבור שתי דקות כבש את שערו הראשון בקבוצה בה הוא משחק מזה שתי עונות. השער קבע את תוצאת המשחק – שוויון 1:1.

ישי בוזורגי – חלוץ קבוצת הנוער של הפועל נוף הגליל, הוחלף בדקה ה-60 של המשחק שבו קבוצתו הפסידה 3:1 לבני סכנין.

עוברים לליגה הלאומית, מתחילים במחוז הדרומי. בני בן זקן, מאמן המוליכה, בני יהודה ת”א, הוביל את קבוצתו לניצחון 0:4 על הפועל קרית אונו.

עוברים למחוז הצפוני, גל אלמישלי – חלוץ קבוצת הנוער של הפועל עפולה, נכנס כמחליף בפתיחת המחצית השניה של המשחק שבו קבוצתו הפסידה 6:3 למוליכה, הפועל כפר סבא.

עירוני טבריה, שמודרכת ע”י אדיר לוי, הצליחה לראשונה העונה לעלות מעל הקו האדום – זאת לאחר שסיימה בתוצאת שוויון 3:3 את המשחק הביתי מול מכבי אחי נצרת. מקרב יוצאי עירוני קרית שמונה רשם הופעה מלאה המגן אביב לוי, שכבש שער עצמי בדקה ה-60.

עוברים לשנתון נערים א’ – מתחילים בליגת העל, עם פרגון לעידו אלמישלי, שב-74 דקות משחק כבש צמד שערים ובישל שער נוסף במשחק הניצחון 1:5 על הפועל באר שבע.

עוברים לליגה הארצית, נג’ואן סובח – שחקן קבוצת הצמרת של בני סכנין, עלה כמחליף בדקה ה-75 של המשחק מול הפועל עפולה וכבש שער בדקה ה-82.

אביהוא סבתי, שחקנה של קבוצת התחתית של עירוני טבריה, אותו אירחנו בשבוע שעבר לראיון בפינת “ספורטאי השבוע”, כבש שער בדקה ה-50 ושיחק ב-73 הדקות הראשונות של משחק ההפסד של קבוצתו – 4:1 מול מוליכת הטבלה, הפועל כפר סבא. 

עוברים לנציגים שלנו בקבוצת נערים ג’ של מכבי חיפה, שחקן ההתקפה נועם שמש ושחקן ההגנה רן חליווה, שרשמו הופעה מלאה במשחק החוץ מול בית”ר נורדיה ירושלים  – שהסתיים בשוויון 0:0.

שער בכורה בקבוצת הנוער של מכבי נתניה. נועם יאסו (צילום: רולנדי בורשטיין)


עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער פתחה את משחקי הפלייאוף העליון עם הפסד 3:0 במשחק החוץ מול מכבי פ”ת, שכבשה שער אחד בשלהי המחצית הראשונה ועוד שני שערים בדקה ה-52 וה-81. חשוב לציין, אלון זיו העניק הזדמנות לשחקנים רבים, שבמהלך העונה מיעטו לשחק, זאת כדי להריץ אותם לעונה הבאה.

קבוצת נערים א’ עשתה עוד צעד גדול להבטחה מוקדמת של ההשארות בליגת העל עם ניצחון ביתי 0:3 על הפועל חיפה, שמציב אותה במקום ה-12 מבין 18 קבוצות ליגת העל, כשהיא מקדימה ב-11 נקודות את הקו האדום. את השערים לזכותה כבשו: אמירן אבו זיד (43) בשער ראשון העונה, ליעד אליאס בבעיטת פנדל בדקה ה-63 ומוחמד אבו רומי (71).

קבוצת נערים ב’ שומרת על מקומה בפסגת טבלת הליגה הארצית, לאחר שניצחה אתמול 1:5 את הפועל עפולה, זאת לאחר שהוליכה 0:2 בתום המחצית הראשונה בזכות צמד שערים שכבש ינאי משה – שבדקה ה-65 השלים שלושער עם שער בבעיטת פנדל, רבע שעה לאחר שעפולה כבשה שער מצמק. שערים שכבשו מוחמד עבאדי (71) ושער בכורה בדקה ה-75 לליאם אלוק – חלוץ קבוצת נערים ג’, קבעו את תוצאת המשחק. היום (שני) ניצחה הקבוצה 0:4 את הפועל איכסאל. כבשו לזכותה: ליאם אלוק, יובל כראדי, רז גרין וראמי בטחיש. ביום חמישי תתארח הקבוצה, בשעה 15:45, אצל הפועל נוף הגליל.

קבוצת נערים ג’ שומרת על מקומה בפסגת טבלת מחוז חוף, בזכות ניצחון ביום שישי במפגש הצמרת הביתי מול בני סכנין. שלושת השערים נכבשו במחצית השניה ועליהם חתומים: ליאם אלוק (53), ראמי בטחיש (57) ויובל כראדי (80).

קבוצת ילדים א’ שומרת על המאזן הטוב ביותר במחוז חוף, בזכות ניצחון 1:5 על הפועל כרמיאל. את השערים כבשו: אלון פחימה – צמד,רוי טרביץ,הראל נפתלי ואריאל חדד. מחר תארח הקבוצה בשעה 18:15 את בית”ר נהריה.

קבוצת ילדים ב’ סיימה את משחקה הפועל מטה אשר בתוצאת שוויון 1:1. ליעד פסחוב כבש. ביום רביעי תארח הקבוצה את הפועל נוף הגליל, בשעה 19:05.

קבוצת ילדים ג’ סיימה גם היא את משחקה מול הפועל מטה אשר בתוצאת שוויון 1:1. מחר תארח הקבוצה בשעה 16:30 את הפועל עמק המעיינות.

קבוצת טרום א’ הפסידה 3:1 להפועל מטה אשר.

שני ניצחונות בשלושה ימים. קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה



בני ממב”ע

קבוצת הנוער
שומרת על פער של 3 נקודות מהקו האדום, לאחר שסיימה בתוצאת שוויון 3:3 את המשחק הביתי מול צעירי כפר כנא, שהצליחה לחזור שלוש פעמים מיתרון של שער אחד. את השערים לזכות ממב”ע כבשו: אדהם אבו סלאח (30), בשאר רבאח (36,50).

קבוצת נערים ב‘ של בני ממב”ע הפסידה היום 3:0 למוליכה, הפועל דיר חנא – שפתחה פער של 8 נקודות ממנה וגרמה לירידתה למקום השלישי בטבלה.

קבוצת ילדים א’ ניצחה 0:3 את אחי ביר אל מכסור.

קבוצת ילדים ג’ נחלה הפסד 10:0 במשחק מול אהלי טמרה.

הפועל עירוני צפת

קבוצת נערים א’ ירדה למקום החמישי בטבלת הצפון, בעקבות הפסד 3:0 במשחק החוץ מול מכבי נהריה – שהוליכה 0:1 בתום המחצית הראשונה.

קבוצת נערים ב’, שמדורגת בחלק התחתון של טבלת הצפון, הפסידה 5:0 במשחק מול קבוצת הצמרת של בני עראבה – שצעדה ביתרון 0:3 בתום המחצית הראשונה.

קבוצת ילדים א’ שומרת על המאזן השלישי בטיבו בליגת צפון 1, בזכות ניצחון 2:7 ביתי על הפועל כאוכב. כבשו לזכותה: יהונתן מלכה כבש שלושער, נריה חדד כבש צמד, שוהם שמש ומשה מלאכי.

קבוצת ילדים ב‘ ניצחה היום 1:2 את צעירי בענה. את השער לזכותה כבשו: עילאי טוויזר ואורי ממן.

ממשיכים במסלול הניצחונות. קבוצת ילדים ב’ של הפועל עירוני צפת



הפועל מרום הגליל

קבוצת הנוער עלתה למקום השביעי בטבלת צפון 1, לאחר שניצחה 0:3 בביתה את בית”ר כפר כנא – שהייתה צמודה אליה בטבלה. שערים שכבשו ניר סופר (7), איתי מדר (22) ואזבנד שלם (90) העניקו לקבוצה את הניצחון.

קבוצת נערים ב’ ממשיכה לשפר את מעמדה בחלק העליון של טבלת הצפון, הפעם בזכות ניצחון 3:8 במשחק החוץ מול צעירי סכנין, שהוליכה 0:1 משער שכבשה בדקה ה-4, אך שער שכבש אביעד שמקה בדקה ה-13 קבע שוויון 1:1. במחצית השניה מרום הגליל חוללה מהפך אדיר, כשעל חמישה שערים נוספים חתום אביעד שמקה ועל שני השערים הנוספים חתומים נועם אלגלי ואדהם בראזי.

משפרים עמדות בטבלה. קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל



מ.ק קצרין

קבוצת ילדים א’ ניצחה 0:7 את הפועל עראבה והיא שומרת על המאזן השני בטיבו בליגת צפון 1. כבשו לזכותה: אור פנחס – שלושער, אילאי אוחנה – צמד, דוד עקיבא והראל זלצר.


מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים ג’ הטיבה לשחק, אך הפסידה 2:1 במשחק החוץ מול הפועל כרמיאל. כבש את השער סיראג’ אבו סאלח.

קבוצת טרום א’ ניצחה 1:3 במשחק בית את בני סכנין כובשי השערים: ניצן בנישו – צמד, רוביל שמס אלדין – שער אחד. כמו כן, יש לציין עצירת פנדל של השוער ניתאי גבריאלי.

אין כמו בבית. קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל גולן