מחלסה לקרית שמונה, הסיור המבוקש ביותר

מבין הסיורים העירוניים שמתקיימים בחסות התוכנית “מחזירים את ישראל למסלול” של משרד התיירות במהלך חודש אפריל, זכה הסיור המתקיים בקרית שמונה לכמות המשתתפים הגדולה ביותר.

הסיור ליד המסגד בפארק הזהב. צילום: עיריית קרית שמונה

לאחר השבתה בגלל מגפת הקורונה, חידש משרד התיירות את מתכונת הסיורים החינמיים, תכת הכותרת “מחזירים את ישראל למסלול”. במסגרת הזו מתקיימים סדרה עשירה ומגוונת של סיורים בחינם במקומות שונים ברחבי הארץ,

בתוכנית מתקיימים גם סיורים עירוניים בערים שונות ברחבי הארץ. יש ברשימת הסיורים העירוניים לא מעט סיורים אטרקטיבים במקומות עם עבר עשיר ואטרקציות ייחודיות, כמו ירושלים, צפת ועוד.

אולם מבין מכל הסיורים העירוניים בתוכנית הסיור בקרית-שמונה, שהתקיימו במהלך חודש אפריל, הסיור המבוקש והמתוייר ביותר היה הסיור “מחלסה לקרית שמונה”.  מטיילים רבים הגיעו לסיור מהעיר, מהאזור, והיו גם כאלה שהגיעו מרחוק במיוחד בשביל לשמוע על ההתיישבות בגליל מנקודת המבט של קרית שמונה.

הסיור נקרא “מחלסה לקרית שמונה”, והוא משקף את העבר של קרית שמונה שהחל במעברת חלסה, וממשיך בשכונות שנבנו במהלך השנים. הסיור מכיל גם את הטבע העירוני של קרית שמונה בפארק הזהב. הסיורים יוצאים מדי יום שישי בשעה 10:00 מבית החאן,