השגרירים: רוסתום ניצח את הדרבי התל אביבי

המגן של בני יהודה כבש שער לרשתה של הפועל, בדרבי התל אביבי. על זאת ועוד בפינת “השגרירים” – שעוקבת אחר כדורגלני הגליל העליון והגולן, הפעילים מחוץ לגבולות הגזרה.

פינת “השגרירים” במהדורת תחילת שבוע עם מבט על משחקי סופ”ש וקצת ממשחקי אמצע השבוע שחלפו. אז מה בתפריט? שחקן שכבש בדרבי, שחקנים שמחכים לפלייאוף, שחקנים שסיימו עונה ועוד. מתחילים בסקירה.


ליגת העל

בני יהודה ת”א –
שכבר ירדה לליגה הלאומית, ניצחה אתמול את משחק הדרבי מול הפועל בתוצאה 0:1. בהרכבה פתחו שחקן הכנף אריאל לזמי, “אקס” הפועל ת”א, שהוחלף בדקה ה-66 והמגן אמיר רוסתום – שכבש בדקה ה-86 את שער הניצחון.

ליגה לאומית

אלון בוזורגי
– חלוץ הפועל עפולה, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד של קבוצתו 2:1 להפועל עכו.

דניאל טוויזר – מגן הפועל רעננה, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון של קבוצתו 0:2 על מ.ס כפר קאסם.

נאור עבודי – קשרה של הפועל אום אל פאחם, נכנס כמחליף בדקה ה-52 של משחק הניצחון 0:2 על הפועל פ”ת – והוחלף בגין פציעה בדקה ה-86.

שער בדרבי עצוב לקבוצתו. אמיר רוסתום (צילום: מדיה בני יהודה ת”א)



ליגה א’ – מחזור סיום עונה

לירון אלימלך
– חלוץ עירוני טבריה, שב לשחק לאחר פציעה ממושכת ונכנס כמחליף בדקה ה-68 של המשחק מול הפועל בועיינה – שניצחה 0:1 ובשורותיה רשם הופעה מלאה הקשר טל ויגדרוביץ’. בועיינה מסיימת עונה עם חיוך, טבריה תיאבק על חייה במשחקי המבחן על ההישארות בליגה.

עמיר (פיצי) אבלס – קשרה של הפועל הרצליה, רשם הופעה מלאה במחזור סיום העונה של קבוצתו, שניצחה 0:1 את בני פרדיס.

מ.ס דבוריה נשרה ביום שלישי האחרון לליגה ב’, לאחר שהפסידה 2:1 לבני זלפה. בשורותיה רשם הופעה מלאה הקשר ים צדוק הקר, בעוד שהקשר גל חמאווי הוחלף בדקה ה-61.

עונת בכורה מלאה ראשונה ומוצלחת בבוגרים. טל ויגדרוביץ’ (משמאל) צילום: עודד חסין



ליגה ב’


הפועל כרמיאל, שהבטיחה את עלייתה לפלייאוף העליון, נחלה הפסד 2:0 לצעירי כפר כנא, במחזור הסיום של הליגה הסדירה. החלוץ ארד אלבז רשם הופעה מלאה, בעוד שחקן הכנף סהר דהאן הוחלף בדקה ה-58, הקשר אהוד מערבי נכנס כמחליף בדקה ה-25.

שבוע עמוס עבר על יזאן מרעי – קשר מכבי נוג’ידאת – שבתוך שלושה ימים רשם שתי הופעות מלאות במדי קבוצתו, במשחקים שהסתיימו בתוצאת תיקו: ביום שלישי במשחק מול הפועל טירת כרמל (1:1) וביום שישי במשחק מול איחוד בני בקה (3:3).

ליגה ג’

אמגד נג’ם
– מגינה השמאלי של איחוד בני סמיע, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון של קבוצתו – 0:6 על הפועל נהריה.

מחכים לפלייאוף. ארד אלבז (מימין) ואהוד מערבי (משמאל) – צילום: מדיה הפועל עירוני כרמיאל