שישי של כדורגל בליגה ב’

שלוש הקבוצות שאנו מסקרים בליגה ב’ יתייצבו היום למשחקי ליגה חשובים. זרקור לכל אחד מהם, בכתבה הבאה.

שישי של כדורגל בליגה ב’. שלוש הנציגות שלנו השייכות למחוז צפון א’ של ליגה ב’, שפוצל העונה לשני בתים, יתייצבו היום למשחקי ליגה חשובים, במסגרת המאבק להבטחת מקום לעונה הבאה בליגה ב’. זרקור לעבר המשחקים בכתבה זו.

בית א’

בני טובא א-זנגריה, שמשחקה מול סקציה מעלות נדחה ליום שלישי הקרוב, תארח היום בשעה , 13:30, באצטדיון בצפת, את הפועל עראבה – שבסיבוב הקודם כבשה שער שוויון דרמטי בתוספת הזמן של המשחק. לשתי הקבוצות מאזן נקודות זהה, 17 נקודות לכל קבוצה – אך לטובא משחק אחד פחות. שתי הקבוצות מרוחקת 7 נקודות מהמקום הלפני אחרון – המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה ו-13 נקודות מהמקום האחרון. טובא ניצחה ביום שלישי 0:1 את קבוצת הצמרת של שעב, במשחק עם אקורד סיום אלים. אם טובא תצליח לקחת לפחת 3 נקודות בשני המשחקים הקרובים, היא תעשה צעד ענק להבטחת ההישארות בליגה.

ראשונים לארח. שחקני בני ממב”ע



בית ב’

בני ממב”ע תהיה הקבוצה שתפתח את משחקי המחזור, כשתארח בשעה 12:00, באצטדיון שבכפר בוקעאתא את סגנית המוליכה, אחי עכו – לה זה יהיה משחק אחרון בשלב הבתים, שבו כל תוצאה מלבד הפסד תעלה אותה לפלייאוף העליון. הפסד שלה במשחק בגולן וניצחון של מכבי יפיע, יעלה את יפיע על חשבונה לפלייאוף. בני ממב”ע צברה 17 נקודות והיא מקדימה ב-17 נקודות את המקום האחרון וב-4 נקודות ומשחק חסר את המקום הלפני אחרון, שמוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה. ממב”ע תארח ביום שלישי את איחוד בני שפרעם – שכבר הבטיחה מזמן את המקום הראשון. ממב”ע לא תסתפק בנקודה היום והיא יודעת שניצחון הכרחי, כדי להימנע מהסתכות במאבקי התחתית.

הפועל עירוני צפת תארח בשעה 16:00 את נועלת הטבלה, מ.כ אלנהדה נצרת – שהפסידה בכל 15 המשחקים שקיימה – ואותה צפת מקדימה ב-23 נקודות. עם זאת, צפת מקדימה ב-6 נקודות בלבד אחווה כפר מנדא, שמדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה. רק דבר בלתי צפוי ימנע מצפת לנצח והיא תקווה שתוכל להגדיל את הפער מאחווה כפר מנדא ולסיים את שלב הבתים ביתרון גדול יותר מהמקום הלפני אחרון. השוער בשאר דהאר, שנפצע באמצע השבוע במשחק החוץ בשפרעם, צפוי להיעדר מהמשחק ואת מקומו יתפוס אביאל הר ציון. 

הצגה כפולה לקראת שבת. האצטדיון העירוני בצפת