כדורסל גברים: הגיע הזמן לנצח בשוהם

הפועל גליל עליון תתייצב למשחק השני בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול הפועל חבל מודיעין. ניצחון יעלה אותה לחצי הגמר, הפסד יכפה הארכה במשחק שלישי בכפר בלום.

*. כל התמונות צולמו ע”י גיל נוימן

שישי של כדורסל בגזרת הליגה הלאומית, כשבמוקד יעמדו משחקי המחזור השני של הפלייאוף העליון, המתנהל בשיטת הטובה משלושה משחקים. הפועל גליל עליון, שביום שלישי האחרון ניצחה 88:96 בביתה את הפועל חבל מודיעין, תתארח אצל הקבוצה מהשפלה המזרחית היום, בשעה 15:00, באולם בשוהם – שלא האיר לה פנים במפגש הקודם, בו חבל מודיעין חוללה קאמבק מרשים וניצחה 84:87 אחרי שמחקה פיגור של 9 נקודות בשתי דקות. גם בעונה שעברה שחקני הגליל לא הצליחו לנצח באולם בשוהם וכדי שהוא לא יקבל רשמית את תווית “המנחוס” ובעיקר בשביל לא להתייצב למשחק מכריע ביום שלישי הקרוב, באולם “הפיס” בכפר בלום, הפועל גליל עליון צריכה להגיע ממוקדת מטרה ולנצח את המשחק.

נזכיר כי המנצחת בסדרה תפגוש בחצי הגמר את המנצחת בסדרה בין הפועל עפולה למכבי אשדוד. עפולה ניצחה ביום ראשון את משחק החוץ באשדוד. במידה ועפולה תנצח את הסדרה, הקבוצה שתנצח במשחק בין גליל לחבל מודיעין תזכה ביתרון ביתיות בסדרת הטובה מחמישה משחקים. במידה ואשדוד תנצח, אשדוד תזכה ביתרון ביתיות.

גם את הספסל צריך בפוקס



כפי שברק פלג, מאמן הגליל, ציין בראיון שהעניק לנו בתחילת השבוע, על קבוצתו להשקיע מאמץ גדול בהצרת צעדיהם של צמד הזרים של חבל מודיעין, הגבוה סטורם וורן – שבמשחק האחרון קלע 24 נקודות וקטף 14 ריבאונדים, של הגארד לייס דאן – שנבחר יחד עם עומר טל לחמישיית העונה של הליגה. ביום שלישי האחרון דאן סיפק 26 נקודות – למרות אחוזי קליעה לא טובים מהשדה, אך קלע בצורה מושלמת ב-11 ניסיונות מקו העונשין, כשלצד זה גם חילק 5 אסיסטים ואיבד 6 כדורים מתוך העשרה שאיבדה קבוצתו. שחקן נוסף שהתעלה במפגשים הקודמים ושחקני הגליל יצטרכו לתת לו מענה הוא הגארד דניאל דנינו הוא הגארד דניאל דנינו – שקלע 18 נקודות וקטף 9 ריבאונדים. גליל עליון צריכה במשחק היום ובתקווה שהסדרה תמשיך גם לשלבי חצי הגמר והגמר אקסטרות מהניסיון של שחקניה. הגבוה אדריאן יוטר, הגארדים אנתוני פישר, עומר טל וקנדל אנתוני, כבר עלו ליגות כמה פעמים וזה הזמן שלהם להתעלות – כשהציפיות הן גם מהפוורורדים אלון ספיר ואייזיאה אייזנדורף שהיו במעמדים הללו בעבר.

איך צופים במשחק היום? אם אתם רוצים לעשות זאת מהיציע, הרי שהכניסה היא לבעלי תו ירוק או לילדים ונוער מתחת לגיל 16, בתנאי שיעברו בהצלחה בדיקה מהירה מחוץ לאולם, הממוקם בחטיבת הביניים נחשון, רחוב מודיעים 10, שוהם. לצפות דרך המסך יש רק אפשרות אחת – כניסה לערוץ הטלויזיה האינטרנטי של איגוד הכדורסל .

זמן לבוא לידי ביטוי בגרסת העל. אדריאן יוטר