כדורגל: זו שניצחה, זו שהפסידה וזו שהבריזו לה

מחזור משחקים מגוון בגזרת ליגה ב’. רשמים מהמשחקים ששוחקו בכתבה הבאה.

שישי של כדורגל בגזרת מחוז צפון א’ של ליגה ב’. שלושה משחקים אמורים היו להיערך היום, אך בפועל שניים בלבד התקיימו – זאת לאחר ששחקני הפועל עירוני צפת התייצבו למשחק ביתי מול מ.כ אלנהדה נצרת – שלא הגיעה למשחק, כפי שקרה בחודש שעבר במשחק מול בני ממב”ע. הקבוצה מנצרת עומדת על מאזן של 0 נקודות והשלימה למעשה עם הירידה לליגה ג’. צפת תזכה בניצחון טכני, שישפר את מעמדה במרכז טבלת בית ב’. מכאן תמשיך הקבוצה לפלייאוף התחתון, כשהיא בפער די מבטיח ממאבקי הירידה לליגה ג’.

בבית ב’ משחקת גם בני ממב”ע, ששיפרה עמדות בחלק התחתון של הטבלה בזכות ניצחון ביתי 1:3 על אחי עכו, סגנית המוליכה. בדקה ה-15 נאג’י אבו ג’בל הוכשל ברחבה, ניגש ובעט את בעיטת הפנדל בצורה מושלמת והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1. בדקה ה-35 תא’אר עמאשה סיפק בעיטה חזקה מחוץ לרחבה לפינת השער של עכו והעלה את קבוצתו ליתרון 0:2. ממב”ע המשיכה בשטף מצוין של משחק וייצרה מצבי הבקעה. בדקה ה-59 שאדי אבו שבלי פרץ באגף והגביה כדור לראשו של נאג’י אבו ג’בל – שנגח לרשת העכואית והשלים צמד והעלה את קבוצתו ליתרון 0:3. דקה אחת לתום המשחק שער שכבשה הקבוצה האורחת קבע את תוצאת המשחק (סיוע להכנת הכתבה: ענאן עמאשה)

מי כן שיחקה באצטדיון בצפת? הפועל בני טובא א-זנגריה מבית א’, שאירחה במזג אוויר די שרבי את המשחק מול הפועל עראבה. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, עראבה הצליחה לכבוש שני שערים בדקות ה-75 וה-80. בדקה ה-85 שער שכבש נא’אל אבו עוואד קבע את תוצאת המשחק – ניצחון 1:2 לזכות עראבה. בעקבות התוצאה טובא שוב מסתבכת בתחתית הטבלה, והיא מדורגת במקום השישי בטבלה ומקדימה בנקודה אחת בלבד את יריבתה במחזור הנעילה ביום שלישי הקרוב, סקציה מעלות. המרחק מהקו האדום נותר 7 נקודות. 

המנצחת הגדולה של משחקי היום – בני ממב”ע.