כדורגל: סיכום משחקי אמצ”ש במחלקות הנוער ומבט למשחקי סופ”ש

סיכום משחקי אמצע השבוע ומבט למשחק סוף השבוע בגזרת מחלקות הנוער, בכתבה הבאה.

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה – וכמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. אחרי ימים עמוסים במשחקים במחלקות הנוער, הן בגזרת גביע המדינה והן בגזרת הליגות, אנו ניצבים לפני סופ”ש ותחילת שבוע עם הרבה משחקים. זרקור על המשחקים שהיו ומבט אל המשחקים שיהיו, בכתבה הבאה. 

ינצחו גם מחר? קבוצת נערים ב’ של הפועל מרום הגליל

השגרירים

אביהוא סבתי –
קשרה של קבוצת נערים א’ של עירוני טבריה, כבש שלושער במשחק הניצחון 0:3 של קבוצתו על הפועל נוף הגליל, משחק שנערך במגרש הסינטטי בקרית שמונה. מוזמנים לקרוא ראיון שערכנו עמו בפינת “ספורטאי השבוע”.

ישי בוזורגי – חלוץ קבוצת הנוער של הפועל נוף הגליל, נכנס כמחליף בדקה ה-82 של המשחק מול ה”אקסית”, עירוני קרית שמונה, שהסתיים בניצחון 0:1 לזכות קבוצתו, שהעפילה לשלב רבע גמר הגביע.

עידו אלמישלי –
קשרה של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, נכנס כמחליף בדקה ה-70 של משחקה של קבוצת הנוער מול הפועל ר”ג – שהסתיים בניצחון 0:1 לזכות ר”ג.

כבש שלושער. אביהוא סבתי – “ספורטאי השבוע” שלנו



עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער
נחלה הפסד בשלב שמינית גמר גביע המדינה במשחק שבו התארחה אצל נועלת טבלת ליגת העל, הפועל נוף הגליל – שכבשה שער בדקה ה-28 וזכתה בניצחון. בשבת הקרובה תחל הקבוצה את דרכה במשחקי הפלייאוף העליון של הליגה, כשתתארח בשעה 17:00 אצל מכבי פ”ת – סגנית מוליכת הטבלה.

קבוצת נערים א’ ספגה הפסד אכזרי במשחק רבע גמר הגביע מול מכבי פ”ת, שזכתה בבעיטת פנדל בדקה ה-90, החלטה לא ברורה של שופט המשחק, שחרצה את גורל המשחק וסללה לקבוצה המארחת ניצחון 0:1 והעפלה לשלב חצי הגמר. בשבת הקרובה תארח הקבוצה בשעה 11:00, במגרש הסינטטי, למשחק ליגה את הפועל חיפה, שמקדימה בנקודה אחת את הקו האדום. קרית שמונה מקדימה את הקו האדום בתשע נקודות. ניצחון ייתן לקרית שמונה מקדמה גדולה בדרך למטרת הבטחת ההישארות בליגה.

קבוצת נערים ב’ שמרה על פסגת הטבלה, בזכות ניצחון חוץ 0:2 במשחק מול הפועל חיפה, כשעל צמד השערים חתום עומר תמיר בשלהי המשחק. קרית שמונה מקדימה בנקודה אחת את המקום השני. ביום ראשון, בשעה 18:15,  תארח הקבוצה במגרש הסינטטי למפגש צמרת את השלישית בטבלה, הפועל עפולה – שאותה היא מקדימה ב-6 נקודות.

קבוצת נערים ג’ שומרת על מקומה בפסגת טבלת מחוז חוף, בזכות ניצחון 0:3 ביתי על קבוצת מרכז הטבלה של הפועל מטה אשר. את השערים כבשו: יובל כראדי (33), ניסן גרין (45) וראמי בטחיש (55). ביום שישי, בשעה 17:00, תארח הקבוצה במגרש הסינטטי את בני סכנין – שמדורגת במקום הרביעי ואותה היא מקדימה ב-5 נקודות.

קבוצת ילדים א’ שומרת על המאזן הטוב ביותר במחוז חוף, בזכות ניצחון 0:8 על הפועל נוף הגליל. כבשו: כבשו:רוי טרביץ’ – צמד, פז קליין, הראל נפתלי, ריו לגיסימו,אלון פחימה,שגב קמארי ועילאי קלמנטובסקי. בשבת הקרובה תארח הקבוצה את הפועל כרמיאל, בשעה 16:00, במגרש הסינטטי.

קבוצת ילדים ב’ תארח בצוהרי יום שישי, בשעה 14:45, במגרש הסינטטי, את הפועל מטה אשר.

קבוצת ילדים ג’ תארח ביום שבת, בשעה 18:00, במגרש הסינטטי את הפועל מטה אשר.

קבוצת טרום א’ תתארח אצל הפועל מטה אשר, ביום שישי, בשעה 17:00, במגרש שבקיבוץ ראש הנקרה.

שמרו על הפסגה. קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה



בני ממב”ע

קבוצת הנוער
, שמקדימה ב-3 נקודות את הקו האדום של טבלת ארצית צפון, תארח ביום שישי, בשעה 17:00, צעירי כפר כנא – שאותה היא מקדימה ב-3 נקודות.

קבוצת נערים ב’ ניצחה 0:3 את מכבי כפר מנדא, בזכות שלושער שכבש ניל פח’ר אלדין, במהלך המחצית השניה. הקבוצה מדורגת במקום השני ומרוחקת 5 נקודות מהמוליכה, הפועל דיר חנא, שאותה היא תארח ביום שני הקרוב, בשעה 18:00.

קבוצת ילדים א’ נחלה הפסד 8:0 במשחק החוץ מול סקציה מעלות, בעלת המאזן הטוב ביותר במחוז צפון 1. בשבת, בשעה 12:30, תארח הקבוצה את אחי ביר אל מכסור.

קבוצת ילדים ג’ תארח בשעה 11:00 את אהלי טמרה.

ביום שני משחק עונה. קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע




הפועל עירוני צפת

קבוצת נערים א’, שמדורגת במקום הרביעי בטבלת הצפון, תתארח ביום ראשון, בשעה 19:30, אצל מכבי נהריה.
קבוצת נערים ב’, שמדורגת בחלק התחתון של טבלת הצפון, תתארח בצוהריי יום שישי, בשעה 12:00, אצל בני עראבה.

קבוצת ילדים א’ ניצחה 0:14 את אחי ביר אל מכסור היא שומרת על המאזן השלישי בטיבו בליגת צפון 1. רום אוחנה וחושן אסייג כבשו שלושער כ”א, צמדים כבשו: שוהם שמש, אלעד דיאביליה ונריה חדד. שער נוסף כבש משה מלאכי. ביום ראשון תארח הקבוצה את הפועל כאוכב, בשעה 16:00.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 4:5 את מ.כ מעיליא. את השערים כבשו: עילאי טוויזר עזרן – צמד כ”א. אורי ממן כבש את שער הניצחון, שלוש דקות לפני תום המשחק.

כבשו בצרורות. קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת



הפועל מרום הגליל

קבוצת הנוער תארח בצוהרי יום שישי, בשעה 13:00, במגרש בריחנייה, את בית”ר כפר כנא. שתי הקבוצות מדורגות מקום אחד מעל המקום האחרון, כשלזכות כל אחת מהן 10 נקודות.

קבוצת נערים ב’ שיפרה עמדות במרכז הטבלה, לאחר שניצחה 1:2 בביתה את בני עראבה מצמרת הטבלה. צמד של אביעד שמקה בדקות 4 ו-17 סללו את הדרך לניצחון. הקבוצה האורחת צימקה בדקה ה-70. הקבוצה תתארח בצוהריי יום שישי, בשעה 14:30, אצל צעירי סכנין – שמדורגת במקום הלפני אחרון.

מ.ק קצרין

קבוצת ילדים א’ ניצחה 0:8 את מ.ס בית ג’אן. את השערים לזכותה כבשו: מאור ביצ’א – שלושער. שערים נוספים כבשו: אור פנחס, אילאי אוחנה, אמיר מדינה, הראל זלצר ויאיר בן נר.

שומרים על המאזן השני בטיבו בליגה וקרובים למאזן מספר 1. שחקני מ.ק קצרין



מ.כ גליל גולן – משחקי השבת

קבוצת ילדים ג’, תתאר בשעה 10:45 אצל הפועל כרמיאל.

קבוצת טרום א’ תארח בשעה 16:30, במגרש בכפר בלום, את בני סכנין.

הפועל גליל עליון

קבוצת טרום א’ תארח ביום ראשון, בשעה 17:00, את מ.ס כפר יאסיף, במגרש בכפר בלום.

יוצאים לכרמיאל. קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל גולן