בקרית שמונה אין בעיות עם הרוטציה

במלאת שנתיים וחצי לקדנציה בעיריית קרית שמונה, התבצעה השבוע רוטציה בתפקיד סגן ראש העיר. יורם ממן פינה את התפקיד למחליפו, יהודה חיים.

ראש העיר, אביחי שטרן, עם יורם ממן ויהודה חיים בטקס החלפת הסגנים

מדברים בחודשים האחרונים רבות על רוטציה בראשות הממשלה, על זו שלא עבדה, בין נתניהו לגנץ, ועל זו שמדובר בה כעת בין בנט ללפיד. צריכה להיות מידה רבה של אמון בין הצדדים במו”מ הקואליציוני על מנת שהרוטציה תיושם כשיגיע מועד ההחלפה.

בניגוד למה שקרה בממשלה, בעיריית קרית שמונה הסכם הרוטציה כובד, והיא יצאה לפועל אחרי מחצית הקדנציה. לפני כשנתיים וחצי נחתם הסכם קואליציוני בין חברי המועצה יורם ממן ויהודה חיים לפיו הם יכהנו סגני ראש עיר ברוטציה.

יורם ממן ויהודה חיים במעמד הכרזת הקואליציה לאחר הבחירות ב- 2018

השבוע סיים יורם ממן את תפקידו כסגן ראש עיר בשכר, ובהתאם להסכם הרוטציה חבר המועצה יהודה חיים יכהן כסגן ראש עיר בשנתיים וחצי הקרובות.

במעמד טקס ההחלפה הודה ראש העיר, אביחי שטרן, הודה לממן על תיפקודו הטוב למען תושבי העיר, ואמר: “יורם ממן הוא לא רק סגן ראש עיר מצוין, אלא בעיקר איש של אנשים, אהוב על הבריות ואחד שמבצע שליחותו  הציבורית בצורה מיטבית. יורם ימשיך להיות איש ציבור שקשור לציבור, חבר מועצה פעיל והכי חשוב אדם  שאפשר לסמוך עליו.

הוא ימשיך להשפיע על תהליכים שמתרחשים בעיר וימשיך להיות הממונה על תיק הספורט ואיש הקשר של העיר עם משרדי הממשלה. יורם משמש לי לעזר רב, כך זה היה בעבר, כך זה  כיום וכך יהיה גם בעתיד. תודה ליורם ואיחולי הצלחה לחבר המועצה יהודה חיים עם כניסתו לתפקיד סגן ראש העיר.

צילומים: עיריית קרית שמונה