רוגבי: משחק מצוין לאריות הגליל העליון

בשבת האחרונה שחקני הגליל העליון כיכבו במשחק גדול נוסף והפעם מול ממוטות מנשה. גיא גסטון דה פיצ’וטו חוזר למגרשים לאחר שיקום של שנתיים ומסיים עם שבע נקודות. יניב גרטי: “הראנו אופי אמיתי.”

שחקני הגליל בפתיחת המשחק (צילום: אריאל נייזנה)

בענף הרוגבי התרגלנו כבר שיש לכל קבוצה שם אטרקטיבי ומקורי. אריות הגליל העליון אירחו בשבת את ממוטות מנשה למשחק רוגבי איכותי. שחקני הגליל פתחו טוב את המשחק. היו נקודות טריי טובות של יאיר בראל ושגיא טבצ’ניק קפטן הקבוצה. האורחים ממנשה משווים בכל פעם את התוצאה והמשחק נשאר שווב כוחות. בהמשך המשחק תמיר קרימר הראה לכולם איך רצים ללא עצירה, דותן סבר חזר למגרשים לאחר הפסקה של שנה וחצי מראה יכולות נהדרות והאירוע המרגש ביותר היה לראות פנדל מוצלח של גיא גסטון דה פיצ’וטו שחוזר למגרשים לאחר פציעה רצינית ושיקום של שנתיים.
בסופו של מותחן, תוצאת הסיום היא שוויון: 22-22 ובגליל רושמים משחק טוב ואיכותי נוסף.

“הראנו במשחק אופי אמיתי” סיכם יניב גרטי, מנהל מחלקת הרוגבי בעמותת הספורט. “אני גאה בשחקנים שלא ויתרו לרגע. היה לנו משחק מצוין. כל הכבוד גם לאורחים ממנשה על משחק ספורטיבי ואיכותי. היה מרגש לראות את גיא גסטון
דה פיצ’וטו חוזר למגרשים לאחר שיקום של שנתיים וגם את דותן לאחר שנה וחצי ללא משחקים.”

תמיר קרימר – רושם משחן מצוין נוסף לרזומה (צילום: אריאל נייזנה)

בשבת הקרובה, יארחו שחקני הגליל את הדרים למשחק ביתי שיוקדש לזכרו של עמירם פורת ז”ל, שנפטר לפני ארבע שנים לאחר מאבק במחלקת הסרטן. עמירם שיחק ואימן את קבוצות הרוגבי השונות וחשוב למחלקה להנציח את זכרו.